خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی در واکنش به حذف نام گروهک تروریستی منافقین؛

ای کاش امریکا اعلام می‌کرد مجاهدین خلق کدام شاخصه تروریستی خود را کنار گذاشته است

asdasd

مردم آمریکا در مباحث سیاسی بی‌اطلاع‌ترین مردم دنیا به شمار می‌روند/آمریکا با جنگ افروزی بر ایران به دنبال جمع آوری رای در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ ای کاش آمریکا به افکار عمومی جهان اعلام می‌کرد با کنار گذاشتن کدام شاخصه تروریستی نام مجاهدین خلق را از لیست تروریست‌ها حذف کرده است.

ابراهیم آقا محمدی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه امریکا از هر ابزار نامشروع و ناپاک برای فشار وارد کردن به ایران استفاده می‌کند گفت: دولتمردان آمریکا خود را همواره داعیه دار تمدن و فرهنگ می‌دانند در حالی که در دورن کشورشان اجازه می‌دهند که به دیپلمات رسمی که مصنونیت سیاسی دارند حمله شود.

وی با بیان اینکه حمله به دیپلمات رسمی کشوری در امریکا نشان دهنده آن است که دولت آمریکا به عنوان میزبان هنوز عرف دیپلماتیک جهانی را یاد نگرفته است افزود: آمریکایی‌ها با این اتفاق نشان دادند که هیچ احترامی برای خود قائل نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: حمله به مهمانپرست در مقر سازمان ملل متحد نشان دهنده این است که آبروی دیپلمات‌های جهان برای مقامات و پلیس آمریکا مطرح و مهم نیست.

نماینده خرم آباد در خانه ملت در رابطه با حذف نام گروهک تروریستی مجاهدین خلق از فهرست سازمان تروریستی گفت: امریکا چه زمانی بر تروریست‌ها بخصوص سازمان مجاهدین خلق فشار وارد کرده که امروز به دنبال این است که فشار را از روی آنان بردارد.

آقامحمدی در ادامه بیان کرد:‌ ای کاش آمریکا به افکار عمومی جهان اعلام می‌کرد که گروهک مجاهدین خلق کدام شاخصه خود را در اقدامات تروریستی کنار گذاشته‌اند که آمریکا نام آن‌ها را از لیست سامان تروریستی حذف کرده است.


وی افزود: آمریکا به دلیل اقدام وقیحانه مجاهدین خلق در آمریکا در راستای حمله به دیپلمات ایرانی نام این گروهک منافق که از ابتدای وجود خیانت‌های بسیاری به ایران و دیگر کشورهای جهان از جمله عراق انجام داده است از لیست تروریستی حذف کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خانه ملت با بیان این مطلب که مردم آمریکا در مباحث سیاسی بی‌اطلاع‌ترین مردم دنیا به شمار می‌روند گفت: مقامات بلند پایه سیاسی آمریکا در راستای کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری چهره ناصوابی از ایران را برای مردمان خود ساخته‌اند و با بیان جنگ و جنگ افروزی به ایران قدرت فکر کردن را از ملت در راستای صحت و سقم حرفهای خود گرفته‌اند.

نماینده خرم آباد درخانه ملت گفت: مقامات سیاسی آمریکا می‌خواهند با جنگ افروزی بر ایران و نشان دادن چهره متفاوت از ایران بر ملت خود به دنبال جمع آوری رای‌ در انتخابات ریاست جمهوری باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز