خبرگزاری کار ایران

مصباحی مقدم در واکنش به اظهارات زاهدی؛

برداشت ازغذای دانشجویان برای افزایش حقوق کارمندان نبوده است

کد خبر : ۷۶۰۸۳

بحثی که در شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه ها مطرح شد این بود که از غذای دانشجویان برای افزایش حقوق کارمندان برداشته می شود که نهایتاً ناچار شدم این قضیه را به رئیس جمهور اطلاع دهم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه برداشت ازغذای دانشجویان جهت افزایش حقوق کارمندان دانشگاه در دوره زاهدی نبوده است گفت: برداشت از صندوق رفاه دانشجویان در سال ۹۱ و پس از مدیریت آقای زاهدی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مصباحی مقدم در پاسخ به اظهارات محمد مهدی زاهدی که نسبت به حرف های وی در جریان بررسی لایحه بودجه واکنش نشان داده بود گفت: اگر منظور حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان است بنده عضو هیأت علمی و دانشیار دانشگاه هستم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این کسی درباره دوره مدیریت شما در وزارت علوم و تحقیقات صحبتی نکرد و مطلبی که من درباره برداشت از منبع غذای دانشجویان و اختصاص آن به افزایش حقوق کارمندان مطرح کردم مربوط به سال ۹۱ می شود.

مصباحی مقدم تصریح کرد: در سال ۹۱ در ۵۰ دانشگاه بزرگ کشور سه بار به حقوق کارمندان اضافه شد که مستندات آن هم در اختیار دیوان محاسبات و هم معاونت برنامه ریزی است که در اسرع وقت این مستندات را در اختیار همه نمایندگان قرار می دهم تا ثابت شود اظهارات بنده کاملاً صحیح، مستند و معتبر است.

مصباحی مقدم ادامه داد: بحثی که در شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه ها مطرح شد این بود که از غذای دانشجویان برای افزایش حقوق کارمندان برداشته می شود که نهایتاً ناچار شدم این قضیه را به رئیس جمهور اطلاع دهم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: علاوه بر این برداشت از حساب غذای دانشجویان از دو منبع یکی در صندوق رفاه دانشجویان و دیگری در قسمت دیگر دانشگاه ها انجام شده است که این اظهارات من به معنی عدم حمایت از دانشگاه ها نیست بلکه معتقدم نباید بی انضباطی وجود داشته باشد.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اظهارات آقای مصباحی مقدم مشخص شد که این بحث ها ربطی به مدیریت آقای زاهدی نداشته و مربوط به سال ۹۱ بوده است که بهتر است که این مباحث در داخل کمیسیون حل شود و از تریبون مجلس مطرح نگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز