خبرگزاری کار ایران

حسن نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش چند برابری پرداخت یارانه نقدی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۸

پرداخت نقدی یارانه‌ها باعث شده منابع زیادی از بخش تولید به بازارهای كاذب سوق داده شود/افزایش چند برابری پرداخت یارانه نقدی صحت ندارد چرا که دولت باید در چارچوب مصوبات مجلس اقدام کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با رد اظهارات مسؤولان اجرایی هدفمند سازی یارانه‌ها مبنی بر عدم افزایش نقدینگی در اثر اجرای این طرح، گفت:پرداخت نقدی یارانه‌ها به خانوار‌ها، فرصت‌های اشتغال زایی در بخش تولید را از بین برده و بازار‌های کاذب رونق گرفته است.

محمد حسن‌نژاد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: اینکه گفته می‌شود پرداخت نقدی موجب افزایش نقدینگی نشده، صحت ندارد و پرداخت نقدی یارانه‌ها باعث شده منابع زیادی از بخش تولید به بازار‌های کاذب سوق داده شود.

نماینده مردم مرند، جلفا در مجلس بیان داشت: در بودجه امسال که ۵۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌های نقدی منظور گردیده، ۴۲ هزار میلیارد تومان به خانوار‌ها پرداخت می‌شود که بخشی از آن‌ها استحقاق دریافت آن را ندارند؛ بنابراین منابع زیادی به هدر خواهد رفت و به تبع فرصت اشتغال ار بین می‌رود.

به گفته وی، مردم بازنده اصلی پرداخت یارانه‌ها هستند.

حسن‌نژاد همچنین افزود: افزایش چند برابری پرداخت یارانه نقدی صحت ندارد چرا که دولت باید در چارچوب مصوبات مجلس اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز