خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

رییس‌جمهور منتخب معاندان را به کابینه راه ندهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۵

حداد عادل مقابله با افراطی گرایی، اشرافی گرایی، وادادگی و راه ندادن مخالفان حکومت دینی و نظریه پردازان آن را به دولت آینده خواستار شد.

غلامعلی حداد عادل ضمن اعلام حمایت و تعامل فراکسیون اصولگرایان مجلس با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مقابله با افراطی گرایی، اشرافی گرایی، وادادگی و راه ندادن مخالفان حکومت دینی و نظریه پردازان آن را به دولت آینده خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس ضمن تبریک به حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور اسلامی ایران از او خواست خود را به جریان سیاسی خاص محدود نکند و مخالفان حکومت دینی و معاندان را به کابینه راه ندهد.

وی بار دیگر تاکید کرد: نظریه پردازان مخالف حکومت نیز نباید در داخل این دولت برای خود جایگاهی داشته باشند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین انتخابات سال ۸۸ را با سال ۹۲ مقایسه کرد و گفت: در انتخابات سال ۸۸ اختلاف تعداد آرا بین نفر اول و دوم در حدود یازده میلیون رای بود در حالی که در این انتخابات اختلاف تعدادآرا بین نفر اول و دوم در حدود ۳۵۰ هزار رای از مجموع ۳۶ میلیون رای بوده است.

حدادعادل انتخاب حسن روحانی را  به دلیل مستقل بودن، معتدل بودن عنوان كرد و وی را به استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دعوت کرد.

وی به جریان انتخاباتی سال ۸۸ اشاره کرد وگفت: در سال ۸۸‌‌ همان گونه که رهبری فرمودند جمهوری اسلامی اهل تقلب نیست انتخابات برگزار شد و انتخابات سال ۹۲ با‌‌ همان ساز و کار اجرایی سال ۸۸ برگزار شد.

وی با طرح این سوال که چگونه مدعیان آن انتخابات را ناسالم و این انتخابات را سالم عنوان می‌کنند،گفت: مشارکت مردم نشان داد که مردم به نظام اعتماد دارند و انتخابات با سلامت در همه ادوار برگزار شده است.

وی گفت: زمستان فتنه رفت اما روسیاهی به زغال ماند. مشارکت چشم گیر مردم نشان می‌دهد مردم سالاری دینی در این نظام برقرار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز