خبرگزاری کار ایران

فلاحی در نطق میان دستور:

بازسازی مناطق اهر و هریس نیمه‌کاره باقی مانده است

کد خبر : ۸۲۳۸۹

بازسازی مناطق اهر و هریس بعد از عید امسال به علت عدم ارائه تسهیلات و افزایش قیمت مصالح نیمه‌کاره باقی مانده است و روستائیان با توجه به اعلام پایان کار پیمانکاران توسط بنیاد مسکن سردرگم و پریشان هستند.

نماینده اهر در مجلس گفت: بازسازی مناطق اهر و هریس بعد از عید امسال به علت عدم ارائه تسهیلات و افزایش قیمت مصالح نیمه‌کاره باقی مانده است و روستائیان با توجه به اعلام پایان کار پیمانکاران توسط بنیاد مسکن سردرگم و پریشان هستند.

به گزارش ایلنا، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان ‌دستور خود در صحن علنی اظهار داشت:‌ ملت بیدار ایران اسلامی به عنوان حماسه‌‌سازان سیاسی با شور و شعور خود خواب را بر دشمنان ملت حرام و شادی را بر اردوی اسلام و سرزمین ولایت هدیه کرد.

وی با اشاره به زلزله اخیر اهر و هریس افزود: نظام جمهوری اسلامی در مناطق زلزله‌زده اهر و هریس گام‌های ارزشمندی را برداشته است، اما اگر این توازن در نوسازی مساکن روستایی به حق رعایت می‌شد، هرگز شاهد این خسارت عظیم نبودیم.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس خاطرنشان کرد: سازندگی در این منطقه به نقطه‌ای رسیده است که اگر شیپور جشن پایان آن نواخته شود، بدترین خسارت به مردم منطقه وارد خواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: بازسازی در منطقه اهر و هریس بعد از عید امسال به علت عدم ارائه تسهیلات و افزایش قیمت مصالح نیمه‌کاره باقی مانده است و روستائیان با توجه به اعلام پایان کار پیمانکاران توسط بنیاد مسکن سردرگم و پریشان هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح آب روستایی، برق، تلفن و گازرساین به منطقه زلزله‌زده اهر و هریس توجه ویژه‌ای می‌خواهد، این در حالی است که بیمارستان هریس به مدرسه منتقل و چشم به راه اعلام وزارت بهداشت است و هنوز پیمانکار خاطی آن به مراجع قضایی نیز معرفی نشده است.

نماینده اهر و هریس در پایان با اشاره به مشکلات این منطقه خواستار رسیدگی ویژه توسط مسئولان مربوطه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز