خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با ایلنا:

تفكیك وزارت راه و شهر سازی به وزراتخانه‌های مسكن و راه قطعی است

کد خبر : ۸۴۳۵۴

ادغام این دو وزارتخانه غیرکارشناسی بود و برآمده از احساسات و سلیقه بوده و باید نسبت به این موضوع مجلس واکنش نشان می‌داد که این امر صورت نگرفت؛بنابراین با اتفاقات رخ داده و تجربه تلخی که از دو سال گذشته وجود دارد تفکیک این دو وزارتخانه محتمل است.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس از تفکیک قریب الوقوع وزارت راه و شهرسازی به وزارت خانه‌های مسکن و راه خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اینکه وزارت راه خود یک وزارتخانه عریض و طویل با حجم گسترده کاری در حوزه‌های ریلی، جاده‌ای، هوایی، دریایی بوده و همچنین وزارت مسکن نیز در حوزه شهرسازی و روستایی با حجم گسترده فعالیت کاری مواجه است لذا ادغام این دو وزارتخانه غیرکارشناسی بوده و باید در اولین فرصت و پس از استقرار دولت یازدهم این وزارتخانه ادغام شده به دو وزارتخانه سابق مسکن و راه تفکیک شود.

پشنگ افزود: وزارت راه سابق خود علاوه بر حوزه عملکردی خود در 4 محور گفته شده در حوزه ترانزیتی نیز فعال بوده و حجم گسترده‌ای از کار را بر عهده دارد که این امر، امکان عملکرد مثبت را از وزارتخانه ادغام شده برای تسریع امور محول شده به وزارتخانه راه و شهرسازی فعلی گرفته است.

این نماینده مردم خاش در مجلس بیان داشت: ادغام این دو وزارتخانه غیرکارشناسی بود و برآمده از احساسات و سلیقه بوده و باید نسبت به این موضوع مجلس واکنش نشان می‌داد که این امر صورت نگرفت؛بنابراین با اتفاقات رخ داده و تجربه تلخی که از دو سال گذشته وجود دارد تفکیک این دو وزارتخانه محتمل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز