خبرگزاری کار ایران

ندیمی در نطق میان‌دستور:

نقش رهبری بر سلامت انتخابات بسیار تاثیرگذار بود

کد خبر : ۸۴۵۳۳

هرگونه اقدام افراطی‌گرایانه در عرصه سیاسی به تباهی کشور می‌انجامد/مسئولان باید با کنار گذاشتن تمام مباحث گذشته در جهت حل مشکلات مردم و استقرار آرامش در کشور تلاش کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این مردم شایسته نعمت‌های آسمانی، آرامش اقتصادی کشور و دریافت خدمات بیشتر هستند.

به گزارش ایلنا، ایرج ندیمی با بیان اینكه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و حضور گسترده مردم در این عرصه برای جهانیان پیام‌های روشنی داشت، ادامه داد: اولین پیام انتخابات ریاست‌جمهوری به جهانیان این بود که نقش رهبری بر سلامت انتخابات بسیار تاثیرگذار بوده و به نوعی ایشان از آزادی رای مردم دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به عنوان حافظان انقلاب در تمام دوران نقش خود را برای حمایت از نظام کشور ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: به طور حتم این مردم شایسته نعمت‌های آسمانی، آرامش اقتصادی کشور و افزایش ارائه خدمات از سوی مسئولان هستند.

ندیمی با اشاره به انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران یادآور شد: انتخاب روحانی که با شعار تدبیر، امید و اعتدال پای به عرصه ریاست‌جمهوری گذاشته، ‌نیاز جامعه ما بوده و هست. از این رو هرگونه اقدام افراطی‌گرایانه در عرصه سیاسی به تباهی کشور می‌انجامد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تدبیر کلید و شاخصه همه اعمال انسان است، گفت: به طور حتم تمام اعمال انسان باید همراه با عقل، دوراندیشی، پردازش و احساسی عمل نکردن باشد.

وی با اعلام اینکه عقل نیاز همیشگی و اساسی انسان است، افزود: به ویژه در شرایط کنونی که اقتصاد کشور دستخوش مشکلات بسیار است، مسئولان باید با برنامه‌ریزی، عقل‌گرایی و دوراندیشی سیاست‌های کلان اقتصادی و نیاز مردم را تعیین کنند تا این موضوع در ارتباطات داخلی و خارجی تاثیر بگذارد.

ندیمی ادامه داد: در شرایط کنونی می‌طلبد که مجلس چون گذشته در کنار دولت منتخب در جهت اصلاح امور و بهبود شرایط کشور حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه به طور حتم آرای مردم به نوعی آرای اعتقادات، عشق به رهبری، ایستادگی در دین و صلاحیت افراد است، تصریح کرد: بنابراین مجلس باید با تعامل با دولت منتخب هرآنچه که می‌داند و یا می‌تواند را در اختیار قرار دهد. از طرفی دیگر مسئولان باید با کنار گذاشتن تمام مباحث گذشته در جهت حل مشکلات مردم و استقرار آرامش در کشور تلاش کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امید است که با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان بتوانیم انتظارات انقلاب، رهبر و مردم انقلابی ایران را برآورده کنیم تا در آینده خجالت‌زده این افراد نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز