خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل کمیته‌های ویژه برای رایزنی با دکتر روحانی در راستای تشکیل کابینه

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۲

کمیته‌های اقتصاد، فرهنگ و اجتماع، سیاست و امنیت و کمیته‌های تخصصی مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله کمیته‌هایی هستند که از سوی فراکسیون رهروان ولایت ایجاد شده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت از تشکیل کمیته‌های ویژه برای رایزنی با دکتر روحانی در راستای تشکیل کابینه خبر داد.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه نباید برای دکتر روحانی در خصوص تشکیل کابینه محدودیت ایجاد کرد گفت: کابینه متعلق به همه مردم است و نباید با فشارهای روانی و بیرونی دکتر روحانی را در این زمینه تحت فشار قرار داد چرا که این امر باعث می‌شود آنچه باید از دولت آینده انتظار داشت برآورده نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس نهم تصریح کرد: به همین منظور فراکسیون رهروان ولایت با ایجاد کمیته‌های ویژه و تخصصی در تلاش است با رایزنی‌های توام با تعامل در راستای کابینه‌ای توانمند و کارامد همکاری لازم را با دکتر روحانی داشته باشد.

وی به کمیته‌های ویژه‌ای که توسط فراکسیون رهروان ولایت ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: کمیته‌های اقتصاد، فرهنگ و اجتماع، سیاست و امنیت و کمیته‌های تخصصی مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله کمیته‌هایی هستند که از سوی فراکسیون رهروان ولایت ایجاد شده است.

وی در خصوص نحوه کار این کمیته‌ها خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها با بررسی دقیق حوزه تخصصی خود نقطه نظراتشان را به تیم دکتر روحانی ارائه کرده و براساس آن وزرای پیشنهادی پیش از آنکه به کمیسیون‌های مختلف معرفی شوند در این کمیته‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نکو در خصوص ساختار کابینه دولت دکتر روحانی اظهار داشت: شیوه کاری دکتر روحانی منحصر به فرد است و تلفیقی از شیوه‌های همه دولت‌های گذشته پس از انقلاب تاکنون خواهد بود.

این نماینده در خصوص نگرانی برخی از کار‌شناسان مبنی بر اینکه دولت آینده دکتر روحانی متشکل از افرادی است که به لحاظ سنی سالخورده هستند، اظهار داشت: این نگرانی وجوددارد و باید دکتر روحانی به این مقوله با دید واقع بینانه نگاه کند و صرفا کابینه وی افراد جوان و یا می‌انسال به بالا نباشد بلکه کابینه وی ترکیبی از جوانگرایی و افراد باتجربه باشد.

به گفته نکو بهتر است که افراد می‌انسال به بالا را به عنوان مشاوران ارشد خود در کابینه منصوب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز