خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

رئیس جمهور در سیاست خارجه باید براساس سیاست‌های رهبری عمل کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۵

نباید دکتر روحانی تعامل یک سویه با کشور‌ها داشته باشد بلکه تعامل همسو و هم جهت با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی برقرار کند.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: استراتژی و سیاست‌های کلی نظام در خصوص روابط ایران با کشورهای خارجی توسط رهبری تعیین می‌شود و رئیس جمهور باید براساس این استراتژی عمل کند.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نحوه تعامل دولت آینده با دیگر کشورهای جهان اظهار داشت: دولت روحانی باید از مسیر انقلاب و از ظرفیت‌های نظام برای گسترش روابط خارجی استفاده کند و در این راستا باید براساس سیاست‌های کلی نظام که توسط رهبری تعیین شده است عمل کند.

نماینده مردم چناران، ترقبه و شاندیز در مجلس نهم به اولویت‌های سیاست خارجی کشور اشاره کرد و گفت: نگاه دولت آینده باید به کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی باشد و در این راستا باید با تعامل بیشتر فرهنگ حاکمیت دینی را به این کشور‌ها انتقال دهد.

به گفته دهقان، نباید دکتر روحانی تعامل یک سویه با کشور‌ها داشته باشد بلکه تعامل همسو و هم جهت با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی برقرار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز