خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت را مقصر آشفتگی بازار ارز می‌دانم

asdasd

عدم تدبیر مناسب دولت و وزرا مهم‌ترین دلیل نابسامانی وضع موجود است، ‏‏‏‏ به طوری که هر کسی وضع موجود را بر گردن دیگری می‌اندازد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس در خصوص نابسامانی اوضاع اقتصادی موجود در کشور به خصوص ارز گفت: ۸۰ در صد سوء مدیریت دولت در این قضیه دخیل است.

عطاالله حکیمی نماینده مردم گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: عدم تدبیر مناسب دولت و وزرا مهم‌ترین دلیل نابسامانی وضع موجود است، ‏‏‏‏ به طوری که هر کسی وضع موجود را بر گردن دیگری می‌اندازد.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی به خودش اجازه می‌دهد اظهار نظر غیر کار‌شناسی کند، در هیچ جای دنیا این چنین نیست که هر کسی در هر موردی اظهار نظر کند، کوچک‌ترین اظهار نظر غیر کار‌شناسی یک مقام مسول در موارد مختلف می‌تواند تبعات منفی داشته باشد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در نظر داریم در راستای ماده ۲۳۳ که در مجلس هشتم به تصویب رسید از ریس کل بانک مرکزی‏‏، وزرا‏ و ریس جمهور راجع به وضع نابسامان اقتصادی موجود در کشور توضیح بخواهیم.

حکیمی یاد آور شد: دولت به دلیل اینکه خود محور است و در تعامل با مجلس نیست نمی‌تواند کاری پیش ببرد، اما کمیسون اقتصادی مجلس به صورت جدی این مسئله را تا به نتیجه رسیدن نهایی دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فراهم سازی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی ساختار مهم و موثر در تحقق شعار محوری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

عطاالله حکیمی: کاهش تصدیگری دولت در کنار افزایش حضور موثر بخش خصوصی در اقتصاد عامل مهمی در شتاب گرفتن رونق فعالیت‌های اقتصادی است.

وی اظهارداشت: اصل ۴۴ قانون اساسی، سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه پنج ساله کشور به روشنی بر بهره گیری از سرمایه‌های سرشار بخش خصوصی در اقتصاد ملی تاکید دارد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه یافتگی و رشد اقتصادی در هر جامعه‌ای با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیتهای بخش خصوصی به ویژه در زیر بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات تعریف و این توانمندی‌های بخش خصوصی میزان و درجه توسعه یافتگی را در هر جامعه‌ای نشان می‌دهند.

وی افزود: بخش خصوصی با توجه به آزادی عملی که درچار چوب قوانین و مقررات اقتصادی برای آن تعریف شده است نوآوری‌ها در نرم افزار و در زیر ساختهای صنایع همچنین در صنایع مادر در استان می‌تواند بهره وری و بهره‌مندی خوبی را ایجاد کند.

حکیمی یادآورشد: به این دلیل بخش خصوصی می‌تواند چشم انداز خوبی در برنامه پنجم برای اقتصاد صنعتی استان به ارمغان آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز