خبرگزاری کار ایران

نماینده آمل در مجلس خبر داد:

عدم دخالت مجلس در چینش كابینه آینده

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۰

مجلس تحت هیچ شرایطی به دولت روحانی نقطه نظرات خود را در خصوص کابینه دیکته نمی‌کند.

عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس نهم، با بیان اینکه مجلس تحت هیچ شرایطی به دولت روحانی نقطه نظرات خود را در خصوص کابینه دیکته نمی‌کند، تاکید کرد: نباید دولت آینده‌ از یک کابینه تحمیلی برخوردار باشد.

عزت اله یوسفیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کابینه دولت آینده باید تلفیقی از تفکرات نیروهای کارآمد مدیریتی و با تجربه و افراد انگیزشی و جوان باشد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس در عین حال تاکید کرد: البته نباید کابینه آینده تحمیلی و دیکته شده به رئیس جمهور منتخب باشد چراکه تجربه نشان داده است برخورد سلیقه‌ای به موضوعات کلان فضای ملتهبی را برای جامعه به وجود خواهد آورد.

یوسفیان همچنین در خصوص اینکه آیا رئیس جمهور منتخب و تیم وی از مجلس در مورد کابینه مشاوره گرفته‌اند یا نه؛ عنوان داشت: در حال حاضر تاکنون به صورت منسجم وضابطه‌مند این مشاوره صورت نگرفته است.

به گفته وی؛ در هر زمان که رئیس جمهور منتخب تصمیم به مشاوره گرفتن از مجلس را داشته باشد، نمایندگان در این مورد آماده هستند.

نماینده مردم آمل درخصوص اینکه موضع مجلس نسبت به کابینه آینده چیست، خطرنشان کرد: مجلس به صورت ضابطه‌مند و براساس قانون به وظایف خود عمل کرده و کابینه پیشنهادی را در کمیسیون‌های مربوطه مجلس مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: با بیان اینکه گمانه زنی در خصوص کابینه دولت آینده نشانه بیداری و پویایی مردم است.

وی همچنین در خصوص موضع مجلس نسبت به سیاست خارجی دولت آینده عنوان داشت: سیاست خارجی ما یک خط مشی ثابت دارد و دولت آینده باید به آن ملزم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز