خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا‌:

اصلاح آیین نامه رای اعتماد به وزرا در دوره‌های بعد اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۹

اصلاح آیین نامه مربوط به بند رای اعتماد به وزرا،نباید برای این دوره اجرا شود چراکه لازم است تا بررسی‌های کافی برای اجرای درست آن به کار گرفته شود و به اعتقاد من این اصلاحیه بهتر است که از دولت دوازدهم به اجرا گذاشته شود.

ایلنا: یک نماینده مجلس گفت: اصلاح آیین نامه مربوط به بند رای اعتماد به وزرا،نباید برای این دوره اجرا شود چراکه لازم است تا بررسی‌های کافی برای اجرای درست آن به کار گرفته شود و به اعتقاد من این اصلاحیه بهتر است که از دولت دوازدهم به اجرا گذاشته شود.

قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به نظر برخی از نمایندگان مجلس مبنی به تصویب دو شرط در انتخاب کابینه دولت، گفت: شرط سابقه ۱۰ ساله در وزارتخانه مربوطه به منظور داشتن تجربه و آشنایی با وزاتخانه اتفاق خوبی است که باعث می‌شود تا وزیر آینده توانایی بهتری در اداره وزارتخانه داشته باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر یک وزارتخانه بتواند یک فرد توانمند را درون ساختارش برای مدیرت تربیت کند و پرورش دهد یک اتفاق خوب و رو به جلویی است که باید این روند در هر وزارتخانه‌ای شکل جدی به خود بگیرد؛ اگر یک وزراتخانه نتواند به چنین جایی برسد که یک فرد توانمند و کاردان را پرورش دهد خوب نیست.

نماینده مردم شهر ارومیه همچنین درباره نظر برخی نمایندگان مجلس مبنی بر ضرورت داشتن مدرک کار‌شناسی ارشد برای وزرا، تاکید کرد: خوشبختانه کشور ما استعدادهای زیادی را در خود جای داده است و حتی من عقیده دارم که مدرک تحصیلی برای افراد کابینه باید حداقل دکتری باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: البته مدرک تحصیلی محض در اداره امور و وزارتخانه کافی نیست چه بسا افرادی که مدرک تحصیلی لیسانس دارند و از افرادی با مدرک تحصیلی بالا‌تر به واسطه تجربه‌شان موفق‌تر هستند لذا به اعتقاد من لازم است که تعهد، تخصص و تجربه افراد در انتخاب کابینه دولت یازدهم در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز