خبرگزاری کار ایران

در كمیسیون فرهنگی صورت می‌گیرد؛

پاسخگویی وزیر ورزش و جوانان به سوال علیرضا محجوب

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۶

وزیر ورزش و جوانان با حضور خود در کمیسیون فرهنگی به سوال نمایندگان پاسخ می‌دهد.

وزرای کشور و ورزش و جوانان به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایلنا، بر اساس دستور اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون فرهنگی در روز یکشنبه(۲۳ تیر) بعد از تبادل اخبار فرهنگی، با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به بحث و بررسی پیرامون راهکار‌های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

همچنین در روز یکشنبه لایحه موافقتانه دو جانبه همکاری فرهنگی، علمی، آموزشی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اوگاندا نیز بررسی می‌شود.

گفتنی است در روز سه‌شنبه(۲۵ تیر) کمیسیون فرهنگی از وزیر کشور دعوت کرده تا به سوال علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر پاسخ دهد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور خود در کمیسیون فرهنگی به سوالات عباس مقتدایی نماینده اصفهان، علی ایرانپور نماینده مبارکه، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد و درود، جواد هروی نماینده قائنات، علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، علیرضا محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل و امیر خجسته نماینده همدان، فامنین  پاسخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز