خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در مخالفت با طرح دوفوریتی تعیین تکلیف افزایش دارایی های بانک مرکزی

مجلس در بالا رفتن قیمت ارز نقش داشته است

کد خبر : ۹۰۰۷۷

اگر دولت این همه بدهی را برای دولت بعدی می گذاشت, کار خوبی بود؟ پس به طور حتم نباید مدام به دنبال تغییر قانون بود چراکه برخورد با اینگونه مسائل با تغییر قانون اصلاح شدنی نیست.

نماینده مردم لنگرود گفت:با تغییر مداوم قانون نمی توان با مشکلات برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در مخالفت طرح دوفوریتی تعیین تکلیف افزایش دارایی های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ناشی از برابری های قانونی نرخ ارز افزود: ما در قانونی که چند ماه گذشته در مجلس مصوب کردیم نرخ ارز را اعلام کردیم و قیمت بودجه را مشخص کردیم بدان معنا که مجلس در تصمیم برای بالا رفتن قیمت ارز نقش داشته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات سخنگوی کمیسیون که اعلام کرده بود در این چند وقت اخیر ارزی فروش نرفته است ادامه داد: این مهم تا جایی قابل قبول است و اینکه افزایش دارایی های دولت و منابع با تغییر قیمت ارز به وجود آمده درست است و جای این سوال باقی است که با وجود آنکه ارزی فروخته نشده پس چرا دولت در عملیات حسابداری آن را لحاظ کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: این مهم نیز به طور واضح در قانون آمده است و کاملا به این مهم اشاره شده که اگر افزایشی در نرخ ارز صورت گیرد دولت می تواند بدهی بانک مرکزی را پرداخت کند.

وی یادآور شد: اگر دولت این همه بدهی را برای دولت بعدی می گذاشت, کار خوبی بود؟ پس به طور حتم نباید مدام به دنبال تغییر قانون بود چراکه برخورد با اینگونه مسائل با تغییر قانون اصلاح شدنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز