خبرگزاری کار ایران

ماموریت باهنر به کمیسیون های فرهنگی و امنیت جهت پیگیری مساله هتک حرمت زن محجبه

کد خبر : ۹۱۲۵۳

باید این امر پیگیری شود و گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شود تا این نوع حرمت شکنی ها ادامه نیابد و حتما باید برخورد جدی قاطعانه صورت گیرد.

نایب رئیس مجلس کمیسیون های فرهنگی و امنیت ملی را مسئول پیگیری هتک حرمت به زن محجبه کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر با بیان اینکه فراکسیون اهل تسنن مجلس بیانیه ای را ارائه داده و قصد قرائت آن را داشت، گفت: به دلیل نبود یک راهکار آیین نامه ای، ابوترابی در نطق خود قرائت کرد اما این طور تلقی شد که مطالب مطرح شده موضع وی است که اینطور نیست و این بیانیه، بیانیه فراکسیون اهل تسنن بود که از وی خواسته شد خوانده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه برای تذکرات شفاهی به آیین نامه محدود هستیم، افزود: در آیین نامه آمده که هر روز ۵ نفر به قید قرعه تذکر شفاهی داشته باشند و مجلس در پایان جلسه نمی تواند فردی را به این ۵ نفر اضافه کند.

وی با اشاره به تذکر حسینیان در مورد هتک حرمت خانم محجبه توضیح داد: این موضوع پیگیری شد و هم کمیسیون فرهنگی و هم کمیسیون امنیت ملی موضوع را پیگیری می کنند و حسینیان نیز عضو کمیسیون اصل نود بود و این کمیسیون نیز می تواند به این موضوع وارد شود.

وی با بیان اینکه این موضوع موضوع مهمی است تصریح کرد: باید این امر پیگیری شود و گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شود تا این نوع حرمت شکنی ها ادامه نیابد و حتما باید برخورد جدی قاطعانه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز