خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

هیات وزیران به خانه سالمندان تبدیل نشود

کد خبر : ۹۱۲۶۵

تاکنون دو کلاس درس بر سر دانش‌آموزان دارس شهرستان نجف‌آباد فرو ریخته است/از مقامات قضایی کشور انتظار داریم که برخورد جدی و قابل قبولی را با شرکت ایرانسل که عامل توهین به خلیفه دوم مسلمانان و برخلاف دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب است داشته باشد.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس ضمن قرائت بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس، گفت: نمایندگان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی هرگونه توهین و بداخلاقی نسبت به مقدسات تشیع و تسنن را دقیقا هدف قرار دادن اسلام محمدی قلمداد کرده و آن را به شدت محکوم می‌‌کند.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی امروز در نطق میان‌دستور ضمن قرائت بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: هدف قرار دادن شأن و منزلت خلیفه دوم مسلمانان زنگ خطری را به صدا می‌آورد که دشمنان اسلام خواب آن را دیده‌اند و ما نمایندگان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی هرگونه توهین و بداخلاقی نسبت به مقدسات تشیع و تسنن را دقیقا هدف قرار دادن اسلام محمدی قلمداد کرده و به شدت محکوم می‌نماییم.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مقامات قضایی کشور انتظار داریم که برخورد جدی و قابل قبولی را با شرکت ایرانسل که عامل توهین به خلیفه دوم مسلمانان و برخلاف دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب است داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود و شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون، گفت: به وزیر آموزش و پرورش اخطار می‌دهم که مدارس شهرستان نجف‌آباد فرسوده‌ترین مدارس استان اصفهان است و در حال تخریب بر سر دانش‌آموزان نیز هست.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: تاکنون دو کلاس درس بر سر دانش‌آموزان فرو ریخته اما خوشبختانه خسارات جانی در بر نداشته است، اما این روند بسیار نگران‌کننده است و در صورتی که فکر اساسی در این خصوص صورت بگیرد، ممکن است در آینده شاهد اخبار ناگواری باشیم که آن وقت شما باید جوابگوی آن باشید.

ابوترابی با بیان اینکه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش تیران و کرون نیز نیاز به اعتبارات ملی جهت تکمیل دارد، افزود: تسریع در ساخت این مجموعه ورزشی با توجه به اینکه شهرستان تیران و کرون با جمعیتی بالغی بر ۷۰ هزار نفر هنوز یک استخر سرباز هم ندارد خواسته به حق مردم این شهرستان است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن انتقاد از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: متاسفانه مشکل ۲۰ ساله کمیته امداد با اهالی و مردم شهر گلدشت بر سر موضوع اسناد این شهرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) علی رغم اعلام آمادگی کتبی اینجانب به همراه مسئولان محلی، فرماندار، شهردار، معتمدین شهر گلدشت و تاکیدات حضوری اینجانب رفع شده که امید است مسئولان کمیته امداد در این‌خصوص با نظر مساعد مشکل شهر ده‌ها هزار نفری گلدشت شهرستان نجف‌آباد را حل کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: مشکل اساسی دیگر در حوزه انتخابیه بحث اسناد موقوفات است که امید است مسئولان استانی درخصوص تبدیل به احسن کردن موقوفات شهر فیروزآباد، شهرستان نجف‌آباد و روستاهای دولت‌آباد، کرد سفلی و کرد اولیا بخش شهرستان تیران و کرون تصمیم‌گیری کنند.

ابوترابی همچنین گفت: جای تاسف دارد که حوزه انتخابیه با دارا بودن ۱۲ شهر و جمعیت بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر هنوز از امتیازات فاضلاب شهری برخوردار نیست.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: انتقادی از صداوسیما داریم که چرا علی‌رغم اینکه زمین‌های کشاورزی غرب استان اصفهان نیز از زاینده‌رود حقآبه دارند، ذکری از آنها در این‌خصوص نمی‌شود و فقط نام منطقه خاصی را در اخبار اعلام می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ضمن تشکر از دولت برای حرکت عظیم در ساخت مسکن مهر گفت: اما می‌طلبد برای کاهش نارضایتی اقشار ضعیف که این منازل را خریداری کرده‌اند حمایت بیشتری صورت گیرد.

ابوترابی ادامه داد: به وزیر ورزش نیز یادآوری می‌شود که ورزش فقط فوتبال نیست و فوتبال هم فقط دو تیم تهرانی نیستند؛ لذا ضمن انتقاد از هزینه میلیاردی از محل حقیقی بیت‌المال برای این دو تیم فوتبالی، انتظار است نگاهی به ورزش سایر استان‌ها و رشته‌های ورزشی نیز شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که هیات وزیران تبدیل به خانه سالمندان نشود و از جوانان نیز در هیات وزیران استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز