خبرگزاری کار ایران

بائوج لاهوتی در تذکر شفاهی:

مطالبات اندک چایکاران هنوز پرداخت نشده است

کد خبر : ۹۱۲۷۲

عباسی کلنگ زمین چمن مصنوعی شهر شلما و ساخت زورخانه لنگرود را به زمین زده است ولی با گذشت ۶ ماه، هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مطالبات چایکاران تصریح کرد: دستورات متعدد مسئولان، چیزی را عاید کشاورزان نکرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در خصوص مطالبات چایکاران گفت: رئیس‌جمهور دستور می‌دهد، مرادی دستور می‌دهد، ممبینی دستور می‌دهد ولی از این دستورات هیچ چیزی عاید کشاورزان نمی‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تاسف است که مطالبات اندک چایکاران بعد از ماه‌ها تاخیر، هنوز پرداخت نشده است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود به حضور وزیر ورزش وجوانان در جمع مردم شهرستان لنگرود اشاره کرد و توضیح داد: آقای عباسی کلنگ زمین چمن مصنوعی شهر شلما و ساخت زورخانه لنگرود را به زمین زده است ولی با گذشت ۶ ماه، هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است، در حالی که میلیاردها تومان بابت جوایز به ورزشکاران پرداخت می‌شود ولی وزیر ورزش به تعهدات خود در مقابل مردم عمل نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه تذکر خود خطاب به وزیر کشور گفت: تبدیل شهر شلما به بخش و تبدیل دو روستا به شهر که همه مراحل قانونی آن طی شده ولی هنوز اجرایی نشده است، از جمله مطالبات مردم حوزه انتخابیه من از آقای نجار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز