خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رئیس کتابخانه مجلس انجام شد:

انتصاب محمد حیدری به مدیریت روابط عمومی کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس

کد خبر : ۹۳۹۴۱

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، طی حکمی محمد حیدری را به سمت مدیریت روابط عمومی کتابخانه مجلس منصوب کرد.

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، طی حکمی محمد حیدری را به سمت مدیریت روابط عمومی کتابخانه مجلس منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر رجبی طی حکمی «دکتر محمد حیدری» را به عنوان مدیریت روابط عمومی کتابخانه مجلس منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد حیدری

ضمن تشکر و سپاس از خدمات جناب آقای محمدرضا اسدزاده مدیر محترم سابق روابط عمومی که به دلیل مسئولیت‌های واگذار شده از سوی مجلس شورای اسلامی امکان ادامة همکاری نیافتند، با توجه به دانش و تجربة موفق شما در مدیریت‌های فرهنگی و روابط عمومی، بدینوسیله به مدیریت روابط عمومی کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب می‌شوید. امید است با استفاده از تجربة همکاران و تعامل نزدیک با معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان و بویژه همیاری در امور مشترک با مدیریت روابط بین‌الملل، در انجام وظایف محولة مربوط به داخل و خارج کتابخانه، مؤید به تأییدات الهی باشید.

سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر محمد حیدری

دکتر محمد حیدری مدرس دانشگاه، روزنامه نگار و پژوهشگر دارای مدرک کارشناسی در زبان و ادبیات فارسی، دارای کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم ارتباطات جمعی با گرایش روزنامه نگاری و روابط عمومی الکترونیک و همچنین مدرک دکتری در زمینه خاورشناسی با گرایش زبان و اقوام ایرانی می‌باشد.

وی با زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آشنا بوده و از سوابق او می‌توان به مدیر روابط عمومی،‌ رفاهی و ورزشی شرکت نفت و گاز پارس، دستیار ویژه دبیرکل سازمان فرهنگی اکو، دبیر کل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی، تبلیغات و توسعه گردشگری، دبیر کل همایش بین المللی هزاره برج مقبره‌های ایران، دبیر اجرایی اولین همایش تشریفات، دبیر کل اولین همایش بین‌المللی بزرگداشت کاشف السلطنه، دبیر اجرایی سمپوزیوم بررسی علل آسیب‌های اجتماعی و مهمترین شیوه‌های مداخله اشاره کرد.

وی همچنین رئیس اداره اطلاع رسانی پژوهشی سازمان ملی جوانان، دبیر دانشنامه نخبگان ایران تبار، مدیرعامل اندیشگاه سلمان فارسی را نیز در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

دکتر حیدری مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل مجتمع فولاد گیلان، رئیس اداره روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل دفتر مطالعات و پژوهش‌های راهبردی جزیره قشم را نیز برعهده داشته است.

از دیگر سوابق محمد حیدری می‌توان به مدیریت اجرایی فصلنامه انگلیسی زبان التوحید، سردبیر ماهنامه انگلیسی زبان بین‌المللی زمزم، قائم مقام سردبیر ماهنامه فرهنگ، فناوری، آینده، سردبیری ماهنامه خردنامه شریف، مدیر اجرایی فصلنامه تخصصی آیینه میراث و موارد دیگر اشاره کرد.

از کتاب‌های منتشر شده توسط وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیمیای شریف (شرحی بر احوال و گزیده‌ای از آثار حضرت علامه محمد شریف گیلیاردی (ره) در دو جلد

تصحیح دیوان اشعار آقا میر گیلیاردی (ره)

تصحیح منشأت حضرت محمد شریف گیلیاردی (ره)

جنگ عراق و آینده جهان پس از آن (جنگ رسانه‌ها)

تصحیح شرح دستور زبان فارسی حضرت علامه محمد شریف گیلیاردی (ره)

نثر شکسته از آغاز تا انقلاب اسلامی

پژوهشی بر برج شبلی

آداب تشریفات به همراه درآمدی بر تشریفات دیپلماتیک

آموزش اصول روزنامه نگاری (۲ جلد)

دماوند پژوهی (۲ جلد)

کارنامه دماوند (شرح حال دانشوران دماوند)/

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز