خبرگزاری کار ایران

احمد ناطق نوری:

نمایندگان افراطی مجلس به دنبال حضور اصولگرایان تندرو در كابینه بودند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۱

گروهی تندرو در مجلس در تلاشند كه با مانع تراشی در كار انتخاب وزاری پیشنهادی، با انتساب كابینه دكتر روحانی به جناحی خاص مقابل دولت سنگ‌اندازی كنند.

احمد ناطق نوری با بیان اینكه نمایندگان افراطی مجلس به دنبال حضور اصولگرایان تندرو در كابینه بودند، گفت: گروهی تندرو در مجلس در تلاشند كه با مانع تراشی در كار انتخاب وزاری پیشنهادی، با انتساب كابینه دكتر روحانی به جناحی خاص مقابل دولت سنگ‌اندازی كنند.

احمد ناطق نوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا معتقد است: تعداد اندکی از نماینده‌های مجلس هستند که با فشار به دکتر روحانی در تلاشند که اعضای کابینه وی را از یكدیگر تفکیک کرده و آن را به گروهی خاص منتسب کنند.

ناطق نوری با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس کاملا فراجناحی بوده است اظهار داشت: افراد این کابینه متشکل از دیدگاه‌های اصول گرایان اصلاح طلب هستند.

این نماینده ادوار گذشته مجلس افزود: تعداد اندکی از نمایندگان مجلس خواستار تن دادن روحانی به خواسته‌های آنان بوده اما دکتر روحانی در برابر آن‌ها موضع صریحی اتخاذ کرده و با ارائه یک کابینه فراجناحی در برابر افراطی گرایان مقاومت کرد.

به گفته ناطق نوری این گروه اندک افراط گرا در مجلس بر عقیده‌اند که کابینه باید تفکیک شده باشد و همه از اصولگرایان تندرو باشند و این از نظر دکتر روحانی کاملا مردود شده است.

وی با بیان اینکه بنده در کارگروه‌های انتخاب وزرای دولت یازدهم حضور داشته‌ام اظهار داشت: تمامی کاندیدا‌ها براساس برنامه‌ها و توانمندی‌هایشان انتخاب شده‌اند و هیچ یک براساس جناح بندی خاصی تعیین نشده‌اند.

وی شعار دولت روحانی را اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلب اصولگرا دانست و این دو اصل را شالوده مشی دولت اعتدال گرای روحانی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز