خبرگزاری کار ایران

امیر آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

املاک و مستغلات وزارتخانه‌ها زیر نظر مجلس به فروش می‌رسند

asdasd

زمانی که هزینه‌ها در خزانه واریز شود هیچ یک از وزارتخانه‌ها نمی‌توانند هزینه‌های مورد نیاز خود را از خزانه مستقیم برداشت کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات از سوی مجلس مسئول ناظر بر فروش املاک و مستغلات وزارت خانه‌ها است.

احمد امیر آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه فروش اموال و مستغلات وزارتخانه‌ها در قانون بودجه ردیفی برای آن درنظر گرفته شده است گفت: در قانون بودجه نمایندگان ردیفی را در نظر گرفته‌اند که وزارت خانه می‌توانند برای درآمد زایی املاک و مستغلات خود را به فروش برسانند.

وی افزود: دولت باید این املاک و مستغلات وزارت خانه‌ها را مطابق قانون و مقرارات مزایده‌ای و با انتشار در روزنامه که به اطلاع عموم مردم برسد بفروش برساند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس با بیان اینکه دیوان محاسبات از سوی مجلس مسئول نظارت بر فروش املاک و مستغلات است گفت: سازمان بازرسی کل کشور و استان‌ها نیز بر اجرای صحیح مزایده‌ها نظارت خواهد کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که هزینه‌ها در خزانه واریز شود هیچ یک از وزارتخانه‌ها نمی‌توانند هزینه‌های مورد نیاز خود را از خزانه مستقیم برداشت کنند.

امیر آبادی در رابطه با اینکه هزینه‌های فروش املاک و مستغلات چگونه باید میان وزارتخانه تخصیص داده شود، گفت: تمامی هزینه‌ها درخزانه واریز می‌شود ورئیس نظارت راهبردی رئیس جمهور مسئول تخصیص بودجه و هزینه فروش املاک و مستغلات وزارت خانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز