خبرگزاری کار ایران

واکنش لاریجانی به انتقادات احمدی نژاد؛

برای حل مشکلات اقتصادی حاضریم هر روز یکی، دو جین فحش بپذیریم

asdasd

اگر رییس جمهور فکر می‌کند با توهین و اهانت به مجلس و رییس مجلس مشکلات اقتصادی حل می‌شود ما آمادگی داریم که هر روز یک ودوجین فحش را بپذیریم.

رییس قوه مقننه گفت: اگر رییس جمهور فکر می‌کند با توهین و اهانت به مجلس و رییس مجلس مشکلات اقتصادی حل می‌شود ما آمادگی داریم که هر روز یک ودوجین فحش را بپذیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به هیات رییسه گفت: رییس جمهور در کنفرانس مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه همه مشکلات کشور را به دوش سایر دستگاه‌ها منتقل کرد و به گونه‌ای صحبت کرد که در اصل مسوولیت اجرایی کشور به عهده ایشان نبوده است.

وی در ادامه افزود: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی موظف است زمانی که احمدی‌نژاد مجلس را نشانه گرفته و همه تقصیرات را بر گردن مجلس انداخته شان نمایندگان را حفظ کند اما ما از سوی هیات رییسه عکس العملی را در این زمینه شاهد نبودیم واین عدم نشان دادن عکس العمل در جامعه این گونه تلقی می‌شود که مشکلات ایجاد شده تنها به دلیل کم کاری نمایندگان است.

نماینده اسدآباد در خانه ملت گفت: رییس جمهور همه اتفاقات اجرایی کشور را منتهی به این کردند که قوه قضاییه، خبرگزاری‌ها، سپاه، قوه مقننه باید پاسخ گویند و در این زمینه احمدی‌نژاد فرافکنی کرده است و با توجه به شرایط موجود اقتصادی مشکلات را در کشور افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بار‌ها برای بررسی اوضاع اقتصادی و گرانی مرغ، گندم، گوشت و حتی شیر نشست‌هایی را با وزرا داشته و برای آنان قوانینی را تصویب کرده است گفت: بهتر است در اینجا این تذکر به رای گذاشته شود و نمایندگان به این تذکر رای دهند.

علی لاریجانی خطاب به تذکر نعمتی گفت: لازم نیست که تذکر شما به رای گذاشته شود چرا که تذکر شما پاسخی است به همه صحبت‌های احمدی‌نژاد.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور با تلاطم همراه است افزود: مجلس شورای اسلامی در این شرایط کار صحیحی انجام داده که برای وضع و بهبود شرایط با وزرای دولت و کار‌شناسان اقتصادی چندین جلسه را برگزار کرده است.

رییس قوه مقننه اظهار کرد: لغو استیضاح ورزش نیز به این معنا نیست که نمایندگان ایرادی بر این وزارتخانه نمی‌دانستند اما با توجه به اینکه شرایط اقتصادی اولویت اول نمایندگان است لذا این افتخاری است که نمایندگان درک بالایی از وجود شرایط اقتصادی دارند.

وی گفت: نیازی به رای گیری نیست چرا که اقدامات نمایندگان از سر دردمندی بود و طبیعتا نگاه آنان طبیبانه و حل مشکلات اقتصادی و موجود کشور است.

رییس قوه مقننه در ادامه خاطرنشان کرد: مطالبی که رییس جمهور در جمع خبرنگاران علیه رییس مجلس گفته است نیز از درک بالای نمایندگان می‌دانیم و ما آمادگی داریم که اگر با توهین‌ها،مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود در روز یکی دو جین فحش را تحمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز