خبرگزاری کار ایران

سید باقر حسینی:

ادبیات تهاجمی، آفت سیاست خارجی ایران بود/ خروج ایران از بن بست با تشكیل اتاق فكر هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۵

متاسفانه سیاست خارجی کشور در طول این مدت کاملا با ادبیات تهاجمی عجین شده بود و همین امر بهانه‌های لازم را برای دیگر کشور‌ها مهیا ساخته بود که کشور ما را در تنگنا قرار دهند.

رئیس فراکسیون مناطق مرزی کشور، آفت اصلی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در طی ۸ سال گذشته را استفاده از ادبیات تهاجمی اعلام کرد.

سید باقر حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر اینکه ادبیات تهاجمی نمی‌تواند کارایی لازم را برای اجرای سیاستهای خارجی کشور محقق سازد، گفت: تشکیل اتاق فکر هسته‌ای کشور می‌تواند راهکارهای لازم را برای جبران ادبیات غلط ۸ سال گذشته کشور در راستای تعامل با کشورهای خارجی جبران سازد.

نماینده مردم سیستان در مجلس نهم، با اشاره به سیاست خارجی کشور در ۸ سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه سیاست خارجی کشور در طول این مدت کاملا با ادبیات تهاجمی عجین شده بود و همین امر بهانه‌های لازم را برای دیگر کشور‌ها مهیا ساخته بود که کشور ما را در تنگنا قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم افزود: اعتدال و اجرای دیپلماسی مستقل اما با کار کار‌شناسی وبر اساس منافع ملی می‌تواند کشور را از بن بست فعلی خارج سازد و اتاق فکر هسته‌ای کشور در این راستا ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در بحث هسته‌ای مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: همه دنیا حق ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را پذیرفته‌اند و از این لحاظ مشكلی نیست تنها نوع برخورد تهاجمی کشور در طول ۸ سال گذشته عامل اصلی بحران در مسئله هسته‌ای کشور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز