خبرگزاری کار ایران

صالحی در پایان نشست هیئت دولت:

گروگان‌های ایرانی در سوریه سالم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱

در مورد آزادی گروگانان ایرانی ربوده شده در سوریه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و ما از کشورهایی که در این باره با ما همکاری داشته‌اند کمال تشکر را داریم.

وزیر امور خارجه از تماس ایران با کشورهای قطر و ترکیه و تماس مستمر برای آزادی گروگان‌های ایرانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در پایان نشست هیئت دولت درمورد آخرین وضعیت گروگان‌های ایرانی در سوریه گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است و ما از کشورهایی که در این باره با ما همکاری داشته‌اند کمال تشکر را داریم.

وی همچنین با اشاره به مذاکره ایران با کشورهای قطر، ترکیه و سوریه در مورد آزادی گروگانان گفت: خوشبختانه در مسیر خوبی برای آزادی این عزیزان حرکت می‌کنیم و اگرچه بیش از این نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم ولی همه آن‌ها در سلامت کامل هستند.

وزیر امور خارجه همچنین از جلسه آینده کشورهای عضو گروه ۱+۵ با ایران خبر داد و گفت: امیدواریم که این جلسه مثبتی باشد و من به این جلسه و نتایجی که از آن ان شاءالله حاصل خواهد شد خوشبین هستم.

صالحی با اشاره به بخران سوریه خاطرنشان کرد: از سوی ایران به هر دو کشور سوریه و ترکیه توصیه شده است که خویشتن‌داری خود را حفظ کنند. علاوه بر این جمهوری اسلامی ضمن تماس با هر دو کشور امیدوار است که هر چه زود‌تر از بخران ایجاد شده عبور کنیم.

وی در واکنش به سفر آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود: سفر آقای آمانو به تهران در راستای بحث پی‌ام‌دی است و مقرر شده تا سفیر ما در ویننیز در این ارتباط جلسه‌ای نیز داشته باشد.

وزیر امورخارجه در پایان از وابستگی فیلمبردار پناهنده شده به نیویورک به نهاد ریاست جمهوری اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز