خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران با وزیر فرهنگ لبنان مطرح شد؛

وزیر ارشاد لبنان به تهران سفر می‌کند

کد خبر : ۱۲۹۳۴

لیون با ابراز رضایت از سطح مناسبات فرهنگی دو کشور، از فعالیتهای اخیر صورت گرفته در این حوزه از قبیل ساخت فیلم‌های مشترک سینمایی، اجرای برنامه‌های هنری و‌ برگزاری هفته فرهنگی ایران را تمجید کرد.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان در دیدار با گابی لیون، وزیر فرهنگ لبنان، آخرین وضعیت روابط فرهنگی دو کشور و همچنین تحولات سیاسی منطقه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، گابی لیون، کشور ایران را دارای فرهنگی غنی و هنرمندان ایرانی را دارای سطح بالایی از مهارت‌های هنری توصیف کرد و نسبت به افزایش هرچه بیشتر همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.

لیون همچنین با ابراز رضایت از سطح مناسبات فرهنگی دو کشور، از فعالیتهای اخیر صورت گرفته در این حوزه از قبیل ساخت فیلم‌های مشترک سینمایی، اجرای برنامه‌های هنری و‌ برگزاری هفته فرهنگی ایران را تمجید کرد.

رکن‌آبادی ضمن تشکر از حضور وزیر فرهنگ لبنان در برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شده ازسوی ایران در لبنان، پیام دعوت حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برای سفر به ایران در جهت بررسی راه‌های تقویت روابط فرهنگی را تسلیم وزیر فرهنگ لبنان کرد.

گابی لیون ضمن استقبال از این دعوت، آمادگی خود را برای سفر به تهران در سه ماه آینده اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز