خبرگزاری کار ایران

صالحی به مناسبت هفته دولت تاکید کرد؛

نتیجه برخی از کارهای دولت بعداً مشخص خواهد شد

الان نمی‌توانیم تحلیل جامع و کاملی از قضایا داشته باشیم. این را به آینده و زمانی که بعضی از مسائل را بتوان بازگو کرد، موکول می‌کنیم که آیندگان تحلیل خود را از این قضایا داشته باشند.

علی‌اکبر صالحی گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته علی رغم مشکلات موجود با هوشمندی و درایت به گونه‌ای در تعاملات بین‌المللی خود عمل کند که حداکثر نتایج ایجابی را برای خود جمع کرده و از اثرات مسائل تحمیل شده، بکاهد.

 به گزارش ایلنا، وزیر امور خارجه با تبریک هفته دولت، درباره دستاوردهای دولت در دستگاه دیپلماسی و عرصه بین‌المللی اظهار کرد: هیچ‌گاه جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط این چنینی در عرصه بین‌المللی قرار نگرفته بود. در این دو سال اخیر با شرایط بسیار ویژه ای در همه ابعاد؛ تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی، مسائل داخلی و تحریمها روبرو بوده‌ایم.

وی افزود: البته خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته علی رغم مشکلات موجود با هوشمندی و درایت به گونه‌ای در تعاملات بین‌المللی خود عمل کند که حداکثر نتایج ایجابی را برای خود جمع کرده و از اثرات مسائل تحمیل شده، بکاهد.

صالحی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت در ادامه تصریح کرد: به نظر من نتیجه این کارها و ارزیابی آنها به بعد موکول خواهد شد زیرا زمانی که در آن شرایط قرار داریم، شاید خیلی ابعاد مسئله روشن نباشد و بسیاری از قضایا را نیز نمی‌توان به وضوح مطرح کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: اقداماتی که در بعد سیاسی انجام می شود و به حداکثر رساندن ایجابیات تحولات منطقه نسبت به کشور خودمان در شرایط فعلی قابل طرح نیست و از این رو ما الان نمی‌توانیم تحلیل جامع و کاملی از قضایا داشته باشیم. این را به آینده و زمانی که بعضی از مسائل را بتوان بازگو کرد، موکول می‌کنیم که آیندگان تحلیل خود را از این قضایا داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز