خبرگزاری کار ایران

علیزاده در گفت و گو با ایلنا:

فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی جعلی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۳

بوذری می‌خواهد از این طریق مهدی را تحت فشار بگذارد تا شکایتش را پس بگیرد چون در دادگاه انقلاب به تازگی روشن شده که ادعای بوذری دروغ بوده است.

وکیل مهدی هاشمی گفت: فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی جعلی و ساختگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش یک فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن مهدی هاشمی در یک مکالمه تلفنی به طرح مسائل مختلفی درباره شرایط سیاسی کشور می‌پردازد.

طبق برخی اظهار نظرها طرف گفت و گوی مهدی هاشمی در این فایل صوتی، نیک آهنگ کوثر از روزنامه نگاران ایرانی ساکن خارج است.

محمود علیزاده طباطبائی ضمن تاکید بر ساختگی بودن این فایل صوتی به خبرنگار ایلنا گفت: هفته گذشته نیک آهنگ کوثر یکی از روزنامه نگاران ساکن خارج، به من ایمیل زد و مدعی شد که فایل صوتی پیش من بوده است و این فایل را به بوذری- فردی که مدعی شده بود مهدی هاشمی از او باج گرفته - تحویل داده است.

وکیل هاشمی تاکید کرد: نیک‌آهنگ کوثر در آن ایمیل اصرار داشت که ما با بوذری تماس بگیریم.

وی در ادامه افزود: بوذری می‌خواهد از این طریق مهدی هاشمی را تحت فشار بگذارد تا شکایتش را پس بگیرد چون در دادگاه انقلاب به تازگی روشن شده که ادعای بوذری دروغ بوده است.

علیزاده ضمن اشاره به آخرین وضعیت مهدی در زندان تصریح کرد: مهدی هفته گذشته یکشنبه در ملاقات با خانواده گفته که مدتی است به سراغ من نیامده‌اند. از طرفی قرار بازداشت برای دی ماه تمدید شده و ما اعتراض کرده‌ایم اما اعتراضمان رد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز