خبرگزاری کار ایران

مهمانپرست در واکنش به اتهامان نخست وزیر انگلیس؛

رفتار انگلیس در قبال جمهوری اسلامی ایران همچنان خصمانه است

asdasd

انگلیس حامی بزرگ تروریسم دولتی است/اینگونه اظهارات غیر واقعی، هدفی جز تخریب روابط دوستانه با شرکای خارجی جمهوری اسلامی ایران را دنبال نمی‌کند و بطور قطع راه به جایی نخواهد برد.

ایلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اتهامات نخست وزیر انگلیس مبنی بر دخالت ایران در حادثه انفجار اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان اظهار داشت: ایران اظهارات بی‌اساس منتسب به نخست وزیر انگلیس در دیدار با همتای بلغاری خود را مردود می‌داند.

به گزارش ایلنا، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد اتهامات نخست وزیر انگلیس مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در حادثه انفجار اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اظهارات بی‌اساس منتسب به نخست وزیر انگلیس در دیدار با همتای بلغاری خود را مردود می‌داند. اینگونه اظهارات غیر واقعی، هدفی جز تخریب روابط دوستانه با شرکای خارجی جمهوری اسلامی ایران را دنبال نمی‌کند و بطور قطع راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود این اظهارات، آشکارا نمایانگر آن است که رفتار سیاست خارجی انگلیس در قبال جمهوری اسلامی ایران همچنان خصمانه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مخالفت خود را با ارتکاب هر گونه اقدام تروریستی ابراز داشته، با محکوم کردن اقدام تروریستی در فرودگاه بورگاس بلغارستان، رژیم صهیونیستی و دولت انگلیس را از بزرگ‌ترین حامیان تروریسم دولتی دانست.

گفتنی است که نخست وزیر بلغارستان پس از دیدار اخیر خود با نخست وزیر انگلیس طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی به نقل از دیوید کامرون گفت که اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ایران و حزب الله در پس حـادثه انفجار ۱۸ جولای اتوبوس گردشگران اسرائیلی در فرودگاه بورگاس می‌باشند. در عین حال نخست وزیر بلغارستان تصریح نموده که سازمان‌های اطلاعاتی بلغارستان اطلاعات مشخصی در این رابطه ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز