خبرگزاری کار ایران

ملاقات خداحافظی سفیر غنا با وزیر امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۲۱

احمد حسان سفیر غنا نیز در این دیدار با ابلاغ سلامهای وزیر امور خارجه جدید کشورش به دکتر صالحی، از مساعدت‌ها و همکاریهای بسیار خوب وزیر امور خارجه تشکر نمود.

سفیر غنا در جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در کشورمان با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، صالحی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام‌های تبریک خود به خانم هنا تاته وزیر امور خارجه جدید، ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و غنا باشیم.

صالحی همچنین ضمن ارج نهادن به خدمات و تلاشهای سفیر غنا در کشورمان، به توانمندیهای گسترده کشورمان در بخشهای فنی و مهندسی اشاره کرد و خواستار تداوم حمایت‌ها و تلاشهای وی در کشورش برای توسعه روابط فیمابین به خصوص در زمینه توسعه و تسهیل حضور بخشهای خصوصی و شرکتهای ایرانی در روند توسعه اقتصادی و صنعتی این کشور شد.

احمد حسان سفیر غنا نیز در این دیدار با ابلاغ سلامهای وزیر امور خارجه جدید کشورش به دکتر صالحی، از مساعدت‌ها و همکاریهای بسیار خوب وزیر امور خارجه و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه روابط با کشورش تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید شاهد توسعه و گسترش روزافزون روابط دو کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز