خبرگزاری کار ایران

وزیر رفاه پاکستان خطاب به رهبر معظم انقلاب:

رهبران پاکستان پشت سر شما حرکت می‌کنند

کد خبر : ۴۱۳۵۵

وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: شما سنبل وحدت مسلمانان جهان هستید و رهبران پاکستان نیز پشت سر شما حرکت می‌کنند.

ایلنا: وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان تاکید کرد: آقای رئیس جمهور و رهبر معظم جمهوری اسلامی، شما سنبل وحدت مسلمانان جهان بوده و ما به شما به عنوان یکی از رهبران امت اسلامی افتخار می‌کنیم و بدانید که رهبران پاکستان پشت شما حرکت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا،  فردوس عاشق(وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان) در ۲۸ امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت عنوان کرد: خوشحالم که در این کنفرانس به عنوان نماینده پاکستان دعوت شده‌ام. من آمده‌ام تا پیامی را از طرف مردم پاکستان و زرداری(رئیس جمهور) و نخست وزیر پاکستان(پرویز مشرف) ارائه دهم.
وی ادامه داد: رهبران ما بهترین کلام‌ها را برای این کنفرانس داشتند و اعلام کردند که در اعتقادات خود راسخ بوده و می‌دانند که هم اکنون زمان آن رسیده که امت اسلامی با یکدیگر متحد شوند.
فردوس عاشق افزود: ما باید با همکاری و پشتیبانی یکدیگر به مشکلات که مهم‌ترین آن افراط گرایی مذهبی و تروریسم است، فائق آییم.
وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان با تاکید بر اینکه شعار این کنفرانس روشن است، عنوان کرد: ما باید برای هدف مشترک امت مسلمان که‌‌ همان وحدت است با یکدیگر همکاری کنیم چراکه دیگر هیچ یک از قدرت‌های شیطانی نمی‌تواند مسلمان جهان را شکست دهد.
وی با بیان اینکه باید درجهت اتحاد و مسیر فلسفه پیامبر قرار بگیریم، خطاب به رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب یادآور شد: آقای رئیس جمهور و رهبر معظم جمهوری اسلامی، شما سنبل وحدت مسلمانان جهان بوده و ما به شما به عنوان یکی از رهبران امت اسلامی افتخار می‌کنیم و بدانید که رهبران پاکستان پشت شما حرکت می‌کنند.
وی در پایان تاکید کرد: باید از فرصت استفاده کرده و در این کنفرانس؛ استراتژی مشترکی برای وحدت امت اسلامی تدوین کنیم. زنده باد دوستی کشور ایران و پاکستان و وحدت امت اسلامی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز