خبرگزاری کار ایران

صالحی در واکنش به ادعای شکست مذاکرات ایران و آژانس:

آمریکا به عنوان سخنگو و متولی آژانس انرژی اتمی اظهار نظر نکند

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۲

مذاکرات ایران و آژانس رو به جلو است و اگر کسی در این خصوص قصد اظهارنظر دارد بهتر است از جانب خود سخن بگوید نه به عنوان متولی و سخنگویی آژانس.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص ادعای شکست مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی برخی از کشورها گفت: مذاکرات ایران و آژانس رو به جلو است و کسی نمی‌تواند از جانب خود سخنگو و متولی آژانس شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص ادعای شکست مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی برخی از کشورها خصوصا آمریکا گفت: مذاکرات ایران و آژانس رو به جلو است و اگر کسی در این خصوص قصد اظهارنظر دارد بهتر است از جانب خود سخن بگوید نه به عنوان متولی و سخنگویی آژانس.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: نمی دانم آمریکا چه دخالتی در امور آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد؟ ما در حال مذاکره و صحبت با آژانس هستیم، آمریکا که سخنگو و متولی آژانس نیست که بخواهد از سوی این نهاد بین المللی اظهارنظر کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا اگر قصد دارد اظهارنظری کند بهتر است از جانب خود سخن بگوید نه از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: بحث مذاکرات در مجموع مسائل حقوقی و پیچیده ای است که در حال پیشروی و رو به جلو است و باید با صبر و حوصله عمل کرد.

صالحی گفت: این جلسات اگر بنا به اظهار نظر برخی همچون آمریکا که مدعی شکست مذاکرات هستند شکست خورده بود ادامه پیدا نمی کرد در حالی که جلسات در حال برگزاری است و این خود نشان از حرکت رو به جلو مذاکرات دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز