خبرگزاری کار ایران

سلطانیه:

بر سر مواردی از مدالیته توافق شد

کد خبر : ۴۶۹۶۹

مذاکرات تخصصی فشرده با تیم هشت نفره آژانس به سرپرستی معاون مدیر کل در امور پادمان پیرامون مدالیته و چارچوبی برای حل و فصل موضوعات مربوط به ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران، امروز در تهران برگزارشد.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به رفع برخی اختلافات و توافق بر مواردی از متن مدالیته گفت: مقرر شد پیرامون پیشنهادهای جدیدی که در این جلسه ارائه شد، طرفین بررسی و نظرات خود را در جلسه بعد ارائه کنند.
به گزارش ایلنا، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به رفع برخی اختلافات و توافق بر مواردی از متن مدالیته گفت: مقررشد پیرامون پیشنهادهای جدیدی که در این جلسه ارائه شد، طرفین بررسی و نظرات خود را در جلسه بعد ارائه کنند.

علی اصغر سلطانیه درباره مذاکرات امروزایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات تخصصی فشرده با تیم هشت نفره آژانس به سرپرستی معاون مدیر کل در امور پادمان پیرامون مدالیته و چارچوبی برای حل و فصل موضوعات مربوط به ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران، امروز در تهران برگزارشد.

وی ادامه داد: ضمن رفع برخی اختلافات و توافق بر مواردی از متن مدالیته مقررشد پیرامون پیشنهاد های جدیدی که در این جلسه ارائه شد، طرفین بررسی و نظرات خود را در جلسه بعد ارائه کنند.

علی‏‌اصغر‏ ‏سلطانیه‏ ‏نماینده‏ ‏دائم‏ ‏ایران‏ ‏در‏ ‏آژانس‏ ‏بین‏‌المللی‏ ‏انرژی‏ ‏اتمی‏ ‏در این مذاکرات ریاست‏ ‏هیئت‏ ‏ایرانی‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏عهده‏ ‏دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز