خبرگزاری کار ایران

سردار وحیدی:

در سوریه و لبنان حضور نظامی نداریم

asdasd

بعید می‌دانم که مخالفان کشور سوریه بخواهند به این کشور حمله نظامی کنند؛ چرا که حمله نظامی به کشور سوریه به آتش کشیدن منطقه منجر خواهد شد؛ بنابراین اگر عاقلانه فکر کنند، به آن‌جا حمله نخواهند کرد.

سردار وحیدی گفت: همان‌گونه که وابستگان نظامی دیگر کشور‌ها در کشور ما حضور دارند، وابستگان نظامی کشور ما نیز در سوریه، ‌ لبنان و دیگر کشور‌ها حضور دارند.

به گزارش ایلنا، سردار احمد وحیدی ـ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ـ شب گذشته  در حاشیه دومین یادواره شهدای مسجد منشور سخن، با بیان اینکه به مناسبت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس از چند دستاورد نظامی رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: هر یک از این دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف نظامی طراحی و ساخته شده است که می‌توان طراحی و ساخت خودروهای زرهی، نفربر‌ها و ادوات دریایی‌ را از مهم‌ترین آن‌ها دانست. همچنین از سامانه موشکی S۳۰۰ نیز خبر جدیدی مطرح نیست.

سردار وحیدی با بیان این مطلب که حضور نظامی در کشور سوریه نداریم، تصریح کرد: همان‌گونه که وابستگان نظامی دیگر کشور‌ها در کشور ما حضور دارند، وابستگان نظامی کشور ما نیز در سوریه، ‌ لبنان و دیگر کشور‌ها حضور دارند.

او افزود: همچنین بعید می‌دانم که مخالفان کشور سوریه بخواهند به این کشور حمله نظامی کنند؛ چرا که حمله نظامی به کشور سوریه به آتش کشیدن منطقه منجر خواهد شد؛ بنابراین اگر عاقلانه فکر کنند، به آن‌جا حمله نخواهند کرد.

سردار وحیدی درباره نقش وزارت دفاع در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: شهیدان چمران، ‌ نامجو و فکوری هر یک از شهدای بنام وزارت دفاع و پشتیبانی هستند، البته در سال‌های جنگ وزارت دفاع در قالب وزارت سپاه و دفاع بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز