خبرگزاری کار ایران

سفیر جدید آفریقای جنوبی در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم صالحی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۴

صالحی همچنین ابراز امیدواری کرد در دوره ماموریت سفیر جدید آفریقای جنوبی شاهد گسترش و توسعه بیش از پیش روابط بین تهران و پروتوریا به خصوص در عرصه‌های اقتصادی باشیم.

ویلیام مکس وایتد، سفیر جدید آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه، صالحی در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به سفیر جدید آفریقای جنوبی و ابلاغ سلام های خود به وزیر خارجه این کشور، به روابط بسیار خوب دو کشور ایران و آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: دو کشور دارای ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیار متعدد و متنوعی برای ارتقای این روابط به خصوص در ابعاد اقتصادی و تجاری هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد در دوره ماموریت سفیر جدید آفریقای جنوبی شاهد گسترش و توسعه بیش از پیش روابط بین تهران و پروتوریا به خصوص در عرصه‌های اقتصادی باشیم.

سفیر جدید آفریقای جنوبی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام های گرم وزیر خارجه کشورش به صالحی بر عزم و تاکید مقامات عالی کشورش برای پیگیری توسعه همه جانبه روابط با تهران تاکید کرد و ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ایران در منطقه، آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و بر پیگیری این امر در کمیسیون مشرک اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز