خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه:

موفقیت مذاكرات آلماتی به اراده سیاسی طرفین بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۷

همه چیز به دو مورد بستگی دارد: نخست این‌كه طرفین تا چه حد بتوانند حسن نیت خود را برای حل و فصل مساله هسته‌ای ایران اثبات كنند و دوم توانمندی طرفین برای تعیین ابعاد مسیر پیشرفت و در عین حال، درنظر داشتن نکاتی که باعث ایجاد اختلاف در این مسیر می‌شود و تلاش برای رفع آن.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه پس از پایان نخستین روز دور جدید مذاکرات نمایندگان ایران و گروه 1+5 در آلماتی گفت كه که موفقیت این مذاکرات به وجود اراده سیاسی در طرفین و توانمندی آنها برای بررسی جدی مسائل بستگی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، ریابكوف تاكید كرد كه همه چیز به دو مورد بستگی دارد: نخست این‌كه طرفین تا چه حد بتوانند حسن نیت خود را برای حل و فصل مساله هسته‌ای ایران اثبات كنند و دوم توانمندی طرفین برای تعیین ابعاد مسیر پیشرفت و در عین حال، درنظر داشتن نکاتی که باعث ایجاد اختلاف در این مسیر می‌شود و تلاش برای رفع آن.

یک منبع دیپلماتیک غربی پیش از این در مصاحبه با خبرگزاری «ریانووستی» گفته بود كه 1+5 همچنان به حصول پیشرفت در روند مذاكرات با ایران امیدوار است.

نخستین روز دور جدید مذاكرات نمایندگان ایران و گروه 1+5 روز گذشته در آلماتی آغاز شد و قرار است این مذاكرات امروز دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز