خبرگزاری کار ایران

معاون مرسی:

با تمام قدرت برای ایجاد راه برون‌رفت در مساله سوریه تلاش می‌کنیم

کد خبر : ۶۶۸۶۸

استفاده از راه حل نظامی در مساله سوریه موجب خونریزی‌های بیشتر خواهد شد و ما سعی می‌کنیم تا با یک راه حل سیاسی از این بحران خارج شده و منطقه را از مشکلات بیشتر دور کنیم.

معاون رییس‌جمهور مصر در امور روابط خارجه و همکاری‌های بین‌المللی در خصوص روابط با تهران بیان کرد که روابط با ایران بسیار حساس است و باید روابط با این کشور را به گونه‌ای اداره کنیم که منافع مصر را محقق سازد.

به گزارش ایلنا عصام الحداد در گفت‌وگو با شبکه سی. بی. سی بیان کرد: ایران و روسیه نمی‌خواهند آنچه که در لیبی رخ داد، در سوریه هم اتفاق بیفتد.

وی همچنین گفت: مصر در مساله سوریه با درایت و مسوولانه عمل می‌کند. ایران هم دیدگاه دیگری در رابطه با منطقه دارد.

الحداد افزود: در پیش گرفتن راه حل نظامی در مساله سوریه نتیجه‌ای نخواهد داشت. گروه‌هایی هستند که اجازه چنین راه حلی را نخواهند داد.

معاون رییس‌جمهور مصر در امور روابط خارجه و همکاری‌های بین‌المللی گفت: با تمام قدرت برای ایجاد راه برون‌رفت در مساله سوریه تلاش می‌کنیم.

الحداد بیان کرد: استفاده از راه حل نظامی در مساله سوریه موجب خونریزی‌های بیشتر خواهد شد و ما سعی می‌کنیم تا با یک راه حل سیاسی از این بحران خارج شده و منطقه را از مشکلات بیشتر دور کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز