خبرگزاری کار ایران

یکی از علمای تونس:

بیداری اسلامی بعد از استعمار صلیبی آغاز شد

کد خبر : ۶۷۶۵۲

باید مشخص شود جریان بیداری اسلامی یک جریانی تاسیسی است یا اصلاحی/ رمز موفقیت جوامع مسلمان فقط وحدت اسلامی است.

شیخ بن قاسم بالقاسمی از علمای تونس گفت: روند بیداری اسلامی در جوامع اسلامی بعد از ظلم وستم و استعمار صلیبیون اغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاری اجلاس "علما و بیداری اسلامی" شیخ بن قاسم بالقاسمی از علمای تونس با تاکید بر وحدت مسلمین افزود: رمز موفقیت جوامع مسلمان فقط وحدت اسلامی است.

این عالم تونسی تصریح کرد: ما علما باید اهدافمان را به طور مشخض تعیین کنیم و در ان راستا حرکت کنیم تا بتوانیم روند بیداری اسلامی را به سرانجام مقصود برسانیم.

بالقاسمی افزود: باید مشخص شود جریان بیداری اسلامی یک جریانی تاسیسی است یا اصلاحی.

وی همچنین با هشدار نسبت به توطته های دشمنان برای تغییر روند جریان بیداری گفت: باید همگان مواظب دستهای پنهان در مسائل سیاسی مسلمین و بیداری اسلامی باشند چون دشمنان می خواهند این جریان را به نفع خود مصادره کنند.

این عالم تونسی افزود: امریکا وژیم صهیونیستی در حال وارد کردن خدشه به روند بیداری اسلامی هستند و با اقدامات خود قصد دارند جلوی گسترش ان را بگیرند.

شیخ بن قاسم بالقاسمی در پایان افزود: کشورهای مسلمانی که دیکتاتورهایشان را به زیر کشاندند سعی کنند به سمت اسلام حقیقی حرکت کنند تا سعادت جوامعشان تضمین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز