خبرگزاری کار ایران

سفارت ایران در آنکارا:

ادعای تلاش تهران برای ادامه جنگ پ‌ک‌ک و دولت ترکیه بی‌اساس است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۴

سفارت ایران در آنکارا مواضع مطرح شده در روزنامه «ملیت» در زمینه تلاش تهران برای ادامه جنگ بین دولت ترکیه و شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک‌ را ادعایی پوچ و بی‌اساس خواند که برای آسیب رساندن به روابط دو کشور مطرح شده است.

سفارت ایران در آنکارا برخی گزارش‌های ادعایی مبنی بر تلاش این کشور برای کمک به اعضای گروه شبه‌نظامی پ‌ک‌ک به منظور ادامه جنگ در ترکیه را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ترند، سفارت ایران در آنکارا مواضع مطرح شده در روزنامه «ملیت» در زمینه تلاش تهران برای ادامه جنگ بین دولت ترکیه و شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک‌ را ادعایی پوچ و بی‌اساس خواند که برای آسیب رساندن به روابط دو کشور مطرح شده است.

این سفارتخانه تاکید کرد که مطالبی که در این روزنامه به آنها اشاره شده است به هیچ عنوان قابل استناد نیست.

روزنامه ملیت پیش از این نوشته بود که ایران به شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک وعده داده است که در صورت ماندن در ترکیه و ادامه جنگ با دولت این کشور، تسلیحات نظامی سنگین در اختیار آنها قرار خواهد داد.

بنا بر این گزارش، درگیری بین دولت ترکیه و شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک از حدود 25 سال قبل آغاز شده و در جریان آن حدود 40 هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز