خبرگزاری کار ایران

درخواست غیر قابل قبول نمایندگان آمریكایی از اتحادیه اروپا:

حزب‌الله را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهید

asdasd

کمتر از دو ماه پیش دولت آمریکا در اقدامی توجیه‌ناپذیر گروه حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد و شماری از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به مسئولان اتحادیه اروپا خواستار اقدام مشابه کشورهای عضو این اتحادیه در مورد حزب‌الله شده‌اند.

بیش از ۲۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه‌ای از اتحادیه اروپا خواستند كه حزب‌الله لبنان را در فهرست «گروه‌های تروریستی» قرار دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از دویچه، کمتر از دو ماه پیش دولت آمریکا در اقدامی توجیه‌ناپذیر گروه حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد و شمار بزرگی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به مسئولان اتحادیه اروپا خواستار اقدام مشابه کشورهای عضو این اتحادیه در مورد حزب‌الله شده‌اند.

نامه نمایندگان کنگره آمریکا برای «خوزه مانوئل باروسو» رئیس کمیسیون اروپا، وزرای کشورهای اروپایی و دولت قبرس به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا ارسال شده است.

خبرگزاری آلمان گزارش داد که نسخه‌ای از این نامه را در اختیار دارد که تاریخ فرستادن آن ۲۷ ماه سپتامبر گذشته بوده است.

سیاستمداران آمریکایی در نامه‌ خود به کمیسیون اتحادیه اروپا مدعی شده‌اند كه حزب‌الله مسئول انفجار اخیر در بلغارستان بوده است.

این درخواست غیرقابل قبول در حالی مطرح می‌شود كه آمریكا گروهك منافقین را از فهرست سازمان‌های تروریستی این كشور حذف كرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز