خبرگزاری کار ایران

عراقچی در واکنش به انفجار تروریستى در نماز جمعه طرابلس لبنان؛

دست‌های صهیونیستی از آستین گروه‌های تکفیری بیرون آمده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۲

بی تردید دستهای فتنه گر صهیونیستی امروز از آستین گروه های تکفیری و افراط گرایان بی‌مسئولیت بیرون آمده و قصد كاشتن بذر فتنه ضربه زدن به وحدت ملی و همزیستی مسالمت جویانه طوایف مختلف لبنان به ویژه فرق اسلامی را دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در طرابلس لبنان را که جمع کثیری از نمازگزاران روز جمعه را به خاک و خون کشید به شدت محکوم نموده، با خانواده های آنان اعلام همدردی كرد.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی در این خصوص تاکید کرد: بی تردید دستهای فتنه گر صهیونیستی امروز از آستین گروه های تکفیری و افراط گرایان بی‌مسئولیت بیرون آمده و قصد كاشتن بذر فتنه ضربه زدن به وحدت ملی و همزیستی مسالمت جویانه طوایف مختلف لبنان به ویژه فرق اسلامی را دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: یقینا ملت هوشیار این کشور همراه با تدبیر مدبرانه رهبران سیاسی و مذهبی خویش بار دیگر راه را بر هرگونه سودجویی و فرصت طلبی دشمنان ملت بزرگ و مقاوم لبنان همچون گذشته سد خواهند کرد.

عراقچی در خاتمه تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران از سازمانهای بین المللی مسئول می‌خواهد ضمن محکومیت اقدام تروریستی و فتنه افکنانه امروز در طرابلس، نسبت به کشف حقایق پنهان این حادثه شوم و خائنانه اقدام کرده و از هیچ کوششی فرو گزار نكنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز