خبرگزاری کار ایران

در دیدار رهبر مسلمانان باکو؛

احمدی‌نژاد بر ارتباط تنگاتنگ علمای ایران و آذربایجان تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸

باید رفت و آمد‌ها و ارتباطات میان علمای دو کشور بیش از گذشته انجام شود تا بدخواهان نتوانند با دروغ‌پردازی، مسأله و شبهه‌ای ایجاد کنند.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت ارتباط گسترده و تنگاتنگ میان علمای ایران و آذربایجان در جهت ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد عصر دوشنبه در جریان سفر به کشور آذربایجان در دیدار پاشازاده رهبر مسلمانان باکو با اشاره به روابط برادرانه دو کشور گفت: مناسبات ایران و آذربایجان باید در تمامی زمینه‌ها گسترش یافته و تقویت شود و در این راستا رهبران و علمای دینی از نقش سازنده و تأثیرگذاری برخوردار است.
رییس‌جمهور تصریح کرد: ایران و آذربایجان هنوز در ابتدای راه قرار دارند و باید برای پیشرفت خود و ترویج فرهنگ اسلامی میان دو ملت بیش از پیش تلاش و همکاری صورت گیرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه شیاطین هرگز خواهان صلح و دوستی میان برادران نیستند، بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید و خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم تا فاصله‌ای میان دو ملت و برادران باشد و باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای تقویت دوستی و برادری استفاده کنیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و اقتدار آذربایجان را به نفع خود می‌داند، اظهار داشت: ایران و آذربایجان نمی‌توانند لحظه‌ای از یکدیگر جدا باشند.

احمدی‌نژاد افزود: باید رفت و آمد‌ها و ارتباطات میان علمای دو کشور بیش از گذشته انجام شود تا بدخواهان نتوانند با دروغ‌پردازی، مسأله و شبهه‌ای ایجاد کنند.

پاشازاده رهبر مسلمانان باکو نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی، رفت و آمد و ارتباطات میان مسئولان ایران و آذربایجان را موجب تحکیم بیش از پیش مناسبات دوکشور دانست و بر ضرورت تقویت این روابط و گسترش همکاری‌های بویژه در عرصه فرهنگی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز