خبرگزاری کار ایران

رحیمی در جلسه ملاقات با فراکسیون فرمانداریهای مجلس:

دولت به دنبال استقلال بودجه فرمانداری‌ها است

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۶۵

هدف از تبدیل ۲۶ شهرستان بزرگ کشور به فرمانداری ویژه، تمرکز زدایی امکانات از مراکز استان‌ها، توسعه خدمت رسانی و ایجاد آسایش بیشتر برای مردم است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به موافقت دکتر احمدی‌نژاد مبنی بر مستقل شدن بودجه فرمانداریهای ویژه کشور گفت: دولت تلاش می‌کند این موضوع در لایحه بودجه سال ۹۲ مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (دوشنبه) ‌در جلسه ملاقات اعضای فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هدف از تبدیل ۲۶ شهرستان بزرگ کشور به فرمانداری ویژه، تمرکز زدایی امکانات از مراکز استان‌ها، توسعه خدمت رسانی و ایجاد آسایش بیشتر برای مردم است که باید تلاش کنیم این هدف محقق و منشاء تحول و خدمت رسانی هرچه بیشتر شود.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت و مجلس هر دو یک ماموریت مهم و مشترک دارند و آن خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که خادم ملت هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رحیمی استقلال مالی فرمانداریهای ویژه را گامی اساسی در توزیع عادلانه امکانات برشمرد و گفت: فرمانداری ویژه نباید فقط در حد یک نام باقی بماند و استانداران نیز باید نگاهی متفاوت به این فرمانداری‌ها داشته باشند و اختیارات لازم را به آنان تفویض کنند تا زمینه فعالیت و خدمت رسانی به مردم در این مناطق فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم تدوین و ابلاغ آیین نامه‌های اجرایی و تغییر در ساختار اداری فرمانداریهای ویژه تاکید کرد.

در این جلسه اعضای فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با قدردانی از توجه دولت به فرمانداریهای ویژه، خواستار تفویض اختیارات و استقلال بودجه‌ای در این مناطق برای پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای مردم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز