خبرگزاری کار ایران

نجاردر حاشیه معارفه استاندار سیستان و بلوچستان:

فعالیت‌های گسترده دولت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه خواهد داشت

اقدامات دولت برای خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ادامه دارد و توسعه این استان مورد تاکید رییس جمهوری است.

ایلنا: وزیر کشور با اشاره به مرزهای گسترده خاکی و آبی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: توسعه مناسبات امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با کشورهای همسایه بویژه در جنوب شرق کشور از برنامه‌های دولت است.

به گزارش در حاشیه مراسم معارفه استاندار سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استان از موقعیت مناسبی در زمینه توسعه مناسبات مختلف با کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان برخوردار است.

وزیر کشور با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده دولت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: با انتصاب استاندار جدید استان که اشراف خوبی نیز بر منطقه دارد، امید است علاوه بر توسعه خدمات و فعالیت‌های دولت، روند مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه افزایش یابد. محمد نجار با تاکید بر اینکه توسعه متوازن، تعمیق وحدت و امنیت پایدار راهبرد دولت در سیستان و بلوچستان است، گفت: از مجموع ۶۹۰ مصوبه سه سفر رییس جمهور به استان ۳۶۲ مورد صد در صد اجرا شده است و بقیه پیشرفت بالایی دارد.

وزیر کشور با اشاره به گوشه‌ای از خدمات دولت نهم و دهم در این استان بیان کرد: آغاز عملیات آبیاری تحت فشار در سطح ۱۰ هزار هکتار، فعال سازی ۱۰ بازارچه مرزی، تکمیل و احداث ۲۸ شهرک، منطقه و ناحیه صنعتی، انتخاب چابهار به عنوان قطب آتی توسعه صنعت پتروشیمی، توسعه بنادر شهید بهشتی و کلانتری و سرمایه گذاری ۲۳ هزار میلیارد ریالی در مسکن مهر استان از جمله خدمات دولت برای مردم سیستان و بلوچستان است.

محمد نجار افزود: اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح ۲۰۰ هزار هکتار، افزایش تعداد روستاهای دارای شبکه آب آشامیدنی به دو هزار و ۶۳۴ روستا، افزایش روستاهای دارای برق از دو هزار و ۷۷۸ در سال ۸۴ به سه هزار و ۶۳۶ روستا در سال ۹۰ و اجرای خط شبکه گاز از صفر به ۱۵۰۰ کیلومتر از دیگر خدمات دولت عدالت محور در سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: اقدامات دولت برای خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ادامه دارد و توسعه این استان مورد تاکید رییس جمهوری است.

وزیر کشور با ابلاغ سلام رییس جمهوری به مردم سیستان و بلوچستان گفت: غیور مردان و شیر زنان این استان همواره قاطعانه با دشمنان مقابله و توطئه‌های گوناگون آنان را با اتحاد و همدلی خنثی کرده‌اند و اجازه هیچگونه رخنه‌ای به خاک کشور نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز