خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی:

برخی اظهارنظرها درباره هدفمندی یارانه‌ها سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۴

ملت ایران آثار فاز اول هدفمندی یارانه ها را که با قوت اجرا شد مشاهده کردند و اگر با برخی مشکلات ارزی و اقتصادی مصادف نمی شد طعم شیرین آن را بیشتر احساس می کردند.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی کرد: برخی از ابتدا با هدفمندی یارانه ها سیاسی برخورد کردند و آمار و ارقامی را از نرخ تورم و حاملهای انرژی اعلام نمودند که صحت نداشت حال در خصوص گام دوم هم همان موضع را اتخاذ کرده و با اعلام آمار و ارقام غیر کارشناسی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

به گزارش ایلنا، میرتاج‌الدینی گفت: آمار و ارقامی که در مورد تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و قیمت سوخت و حاملهای انرژی از سوی برخی افراد در رسانه ها مطرح می شود صحت ندارد.برخی از ابتدا با هدفمندی یارانه ها سیاسی برخورد کردند و آمار و ارقامی را از نرخ تورم و حاملهای انرژی اعلام کردند که صحت نداشت حال در خصوص گام دوم هم همان موضع را اتخاذ کرده و با اعلام آمار و ارقام غیر کارشناسی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران آثار فاز اول هدفمندی یارانه ها را که با قوت اجرا شد مشاهده کردند و اگر با برخی مشکلات ارزی و اقتصادی مصادف نمی شد طعم شیرین آن را بیشتر احساس می کردند.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به اینکه برخی با موضوع هدفمندی یارانه ها سیاسی برخورد می کنند افزود: برخی مغالطه کرده و خلط سیاسی دارند و سعی می کنند همه مشکلات اقتصادی را بر روی هدفمندی یارانه ها خراب و انباشته کنند در حالی که تمام اقتصاددانان بر روی این موضوع اجماع دارند که هدفمندی یارانه ها یک گام به سوی عدالت و افزایش قدرت خرید مردم است.

میرتاج الدینی در پاسخ به ادعای برخی که دولت با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اهداف سیاسی دارد اظهار کرد: اگر توجه داشته باشید فاز اول را نیز به همین عنوان تعبیر کردند و این موجب شد که طرح از سوی مجلس شورای اسلامی به مدت 6 ماه مسکوت بماند و در دوره بعدی دولت اجرایی شود حال در خصوص فاز دوم هم همین تعبیر را بکار می برند در صورتی که این موضوع صحت ندارد.

وی تاکید کرد: دولت هر زمانی بخواهد این طرح را اجرا کند مسائل جنبی، سیاسی، اقتصادی و غیره در کنارش هست و اگر این را منوط به مسائل دیگر کنیم همیشه به تعویق خواهد افتاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز