خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد انتخاباتی کشور:

انتخابات در شهر‌ها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۵۳

انتخابات رایانه‌ای در صورت هماهنگی لازم با شورای نگهبان و موافقت این شورا که در برخی حوزه‌ها انتخابات به صورت اخذ رای الکترونیکی انجام خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در شهر‌ها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسنعلی نوری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: همایش‌های منطقه‌ای انتخابات با توجه به در پیش بودن دو انتخابات همزمان در خرداد سال آینده ضروری است و تا کنون سه دوره همایش آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهارمین دوره این همایش‌ها به میزبانی استان بوشهر برای استان‌های فارس و بوشهر برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: در مجموع ۱۱ همایش آموزشی توجیهی انتخابات در سراسر کشور برگزار می‌شود که همه

فرمانداران و بخشداران کشور در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: در شهرهای بالای ۱۱۰ نفر جمعیت و دارای ۲۰ خانوار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با برگزاری انتخابات به صورت یارانه‌ای نیز بیان داشت: انتخابات رایانه‌ای در صورت هماهنگی لازم با شورای نگهبان و موافقت این شورا که در برخی حوزه‌ها انتخابات به صورت اخذ رای الکترونیکی انجام خواهد شد.

نوری همچنین در ارتباط با سوالی در مورد برگزاری مکانیزه انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: برگزاری مکانیزه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در صورت موافقت شورای نگهبان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان آغاز به کار رسمی فعالیت ستاد انتخابات مشخص نیست، افزود: برای مشخص شدن تاریخ دقیق در انتظار اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری هستیم و پس از تصویب این قانون زمان آن را مشخص خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز