خبرگزاری کار ایران

بداغی:

قانونمداری در حوزه دستگاههای اجرایی در بحث مبارزه با فساد وظیفه دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۴

معاونت حقوقی ریاست جمهوری پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد، پیگیر تکالیف دستگاه‌ها در این خصوص شد تا هر چه سریع‌تر زمینه مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری فراهم شود.

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد، پیگیر تکالیف دستگاه‌ها در این خصوص شد تا هر چه سریع‌تر زمینه مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری فراهم شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: قانون ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد پس از مدت‌ها، سال گذشته در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید و به دنبال آن تکالیف متعددی که برای قوه قضائیه، وزارتخانه‌های دادگستری و اقتصاد و همچنین معاونین رئیس جمهور در قانون پیش بینی شده بود، از سوی دولت احصاء و به آن‌ها ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری تکالیف ابلاغی را پیگیر شدیم تا هر چه سریع‌تر با عملیاتی شدن آن زمینه مبارزه با فساد به طور جدی‌تری فراهم شود.

بداغی با اشاره به نقش همه قوا در مبارزه با فساد اظهار کرد: قوای سه گانه در این مهم وظایفی بر عهده دارند اما آنچه مربوط به دولت می‌شود تقویت ساختار‌ها و شفاف‌سازی و همچنین قانونمداری در حوزه دستگاههای اجرایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز