خبرگزاری کار ایران

بقایی در واکنش به افزایش بودجه نهاد ریاست‌جمهوری:

نباید ریاست جمهوری را با نهاد‌های ستادی و پژوهشی مقایسه کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۸

این بودجه تنها به نهاد ریاست جمهوری اختصاص ندارد بلکه این نهاد را دستگاه‌های مختلفی تشکیل می‌دهند بنابراین اگر اعتبارات نهاد افزایش پیدا کرده است، بر اساس یک رویهٔ منطقی این امر صورت گرفته است.

ایلنا: معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: نهاد ریاست جمهوری یک نهاد اجرایی است و نباید آن را با یک مجموعهٔ ستادی و یا پژوهشی مقایسه کرد. چراکه این نهاد در برخی از موارد حوزه‌های دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، حمید بقایی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص اظهارات مطرح شده در مورد افزایش نامتعارف بودجه نهاد ریاست جمهوری، گفت: ‌ این بودجه تنها به نهاد ریاست جمهوری اختصاص ندارد، بلکه این نهاد را دستگاه‌های مختلفی تشکیل می‌دهند بنابراین اگر اعتبارات نهاد افزایش پیدا کرده است، بر اساس یک رویهٔ منطقی این امر صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید ببینیم نهاد ریاست جمهوری را با چه مجموعه‌ای مقایسه می‌کنیم، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که نهاد ریاست جمهوری یک نهاد اجرایی است و نباید آن را با یک مجموعهٔ ستادی و یا پژوهشی مقایسه کرد. چراکه این نهاد در برخی از موارد حوزه‌های دیگر را نیز پوشش می‌دهد. به گونه‌ای که در برخی از مواقع بخشی از وظایف ارشاد در حوزهٔ خبرنگاران به نهاد ریاست جمهوری واگذار می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در خصوص احتمال سفر رئیس جمهور به ونزوئلا برای تشییع هوگو چاوز یادآور شد: هنوز سفر رئیس جمهور به کاراکاس قطعی نشده است و در صورت قطعی شدن آن را اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز