خبرگزاری کار ایران

فریدون عباسی:

پاسخ ادعاهای آژانس را با فعالیت در تاسیسات هسته‌ای می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۴

مذاکرات اخیر آلماتی به طور حتم روشن‌تر و امیدوارکننده‌تر از مذاکرات قبلی خواهد بود/پارچین یک سایت هسته‌ای نیست و در آن هیچ گونه فعالیت هسته‌ای انجام نمی‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ما پاسخ به ادعاهای آژانس را با فعالیت در آزمایشگاه‌ها و تاسیسات هسته‌ای خود می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه هیئت دولت با اشاره به تقاضای آژانس انرژی اتمی برای بازدید از سایت پارچین عنوان کرد: همانطور که بار‌ها اعلام شده است پارچین یک سایت هسته‌ای نیست و در آن هیچ گونه فعالیت هسته‌ای انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آژانس باید مدارک خود را درباره فعالیت‌های هسته‌ای این سایت ارائه دهد، گفت: به نظر می‌رسد تصور آن‌ها بر این بود که می‌توانند برای مردم ما تکلیف معین کنند تا به دلیل برخورداری از منابع نفت و گاز از حق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای صرف‌نظر کنند. در حالیکه اگر امروز اگر بحث هسته‌ای را با آن‌ها تمام کنیم به طور حتم آن‌ها فعالیت‌های ما را در بحث سرم‌سازی و تولید واکسن بهانه قرار داده و می‌گویند شما می‌خواهید سلاح‌های بیولوژیک بسازید.

عباسی با تاکید بر اینکه ما پاسخ آن‌ها را با فعالیت در آزمایشگاه‌ها و تاسیسات هسته‌ای خود می‌دهیم، به مذاکرات آلماتی اشاره کرد و گفت: مذاکرات اخیر آلماتی به طور حتم روشن‌تر و امیدوارکننده‌تر از مذاکرات قبلی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز