خبرگزاری کار ایران

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور:

حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه‌ها هنوز قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۰

تاکنون هیچ برنامه‌ای برای حضور رییس جمهور در دانشگاه‌ها نهایی نشده ودر صورت برنامه‌ریزی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایلنا: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور اظهار داشت: درخواست دانشجویان و دانشگا‌هیان، برای حضوراحمدی‌نژاد در دانشگاه‌ها در حال بررسی بوده و هنوز هیچ برنامه‌ای در این زمینه نهایی نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدشیخان با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر حضور رییس جمهور در دانشگاه شریف در هفته آینده غیرموثق است، گفت: درخواست‌های موجود برای حضور رییس جمهور در دانشگاه‌های مختلف در دست بررسی و برنامه‌ریزی است تا زمان مناسبی برای آن تنظیم شود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تصریح کرد: تاکنون هیچ برنامه‌ای برای حضور رییس جمهور در دانشگاه‌ها نهایی نشده ودر صورت برنامه‌ریزی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به علایق و تمایل رییس جمهور جهت دیدار با دانشجویان و حضور در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برهمین اساس است که در دولت‌های نهم و دهم در مقایسه با دوره‌های گذشته رییس جمهور بیشترین حضور و دیدار را در دانشگاه‌ها و با دانشجویان و دانشگاهیان داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز