خبرگزاری کار ایران

پیام آیت‌الله طبرسی و طاهایی در آستانه سفر احمدی‌نژاد به مازندارن

کد خبر : ۶۹۵۹۳

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، در آستانه ی سفر چهارم رئیس جمهور و هیات دولت به استان، پیام مشترکی صادر کردند.

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، در آستانه ی سفر چهارم رئیس جمهور و هیات دولت به استان، پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مردم مازندران با پشت سر نهادن سفرهای تاثیرگذار و پر خیر و برکت دور اول، دوم و سوم هیات محترم دولت و بهره گیری از دستاوردهای ارزشمند مصوبات این سفرها، خود را برای میزبانی شایسته ی سفر چهارم رییس جمهور عزیز، عدالت خواه و ولایی و کابینه پرتلاش وی آماده می کند. خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر توفیق این میزبانی را به مردم سرزمین علویان، شهیدان و سرداران گلگون کفن مازندران، عطا کرده است.

طی سفرهای اول، دوم و سوم هیات محترم دولت به استان، مصوبات بسیاری در راستای توسعه ی زیر ساخت ها و ارتقاء عمران و آبادانی و توسعه فرهنگی و مراکز آموزش عالی مازندران به تصویب رسید که دستاورد های ارزشمندی برای سرزمین علویان در برداشته است. کارهای بر زمین مانده ای نیز وجود دارد که ان شاء الله در پرتو دور چهارم سفر دولت اسلامی و بهره گیری از این فرصت مغتنم و تصویب مصوبات و طرح های جدید و پی گیری مصوبات پیشین، مسیر توسعه و شکوفایی استان پرشتاب تر و گسترده تر به پیش رود و مردم مهربان، فرهیخته و ولایت مدار مازندران از برکات معنوی و مادی این سفر بهره مند گردند.

استقبال پرشور مردم مهر پرور و محبت آیین مازندران از جناب آقای دکتر احمدی نژاد در 3 سفر پیشین، نشان از عزم و اراده ی والای آنان و همراهی دولت خدمت گزار برای دست یابی به توسعه، پیشرفت و طراز در خور شأن خود به تعبیر ریاست محترم جمهور دارد و عمق وفاداری مردمی را می رساند که هماره بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن این خاک و آب عزیز پای می فشارند و با بصیرت و درک صحیح از موقعیت ها، امروز سپاس از رییس جمهور محترم و دولت عدالت گستر را پشتیبانی از اصول نظام، آرمان ها و آموزه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می شمارند.

این جانبان با دعوت از مردم شریف، مومن و شهید پرور استان جهت استقبال از جناب رییس جمهور و خادمان ملت، رجاء واثق داریم که مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه ی مازندران به پاس خدمات در خور تقدیر دولت نهم و دهم و تشویق و حمایت خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به اکمال و اتمام طرح های زیر بنایی و توسعه ای استان، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده است، با حضور پرصلابت و حماسه آفرین خویش موجبات دل گرمی تمامی خدمت گزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و دلسردی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم خواهند آورد.

یقیناً، با توجهات ویژه ی ریاست محترم جمهور و تاکید ایشان بر توسعه ی متوازن و عادلانه امکانات و استفاده از ظرفیت های مادی و انسانی مناطق مختلف کشور در روند عمران و آبادانی ایران عزیز و اسلامی و حضور چشمگیر مردم مومن و ولایی مازندران در صحنه ی استقبال با شکوه از دکتر احمدی نژاد و هیات محترم دولت همراه با سپاسگزاری از خادمان مردم، فصلی تازه در روند شکوفایی استان آغاز خواهد شد. ان شاء الله.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز