خبرگزاری کار ایران

سه شهر جدید به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد

کد خبر : ۷۱۳۴۰

دولت با ایجاد سه شهر جدید در استان‌های فارس، خراسان شمالی و اصفهان موافقت کرد.

دولت با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات، با ایجاد سه شهر جدید در استانهای فارس، خراسان شمالی و اصفهان موافقت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط کشوری –مصوب 1362- تصویب کرد؛ روستاهای ابوذر آباد و میانده از توابع دهستان میانده بخش شیبکوه شهرستان فسا در استان فارس به شهر تبدیل و به عنوان شهر میانشهر شناخته می شود.

ایجاد یک شهر جدید در استان خراسان شمالی

بر اساس مصوبه دیگر دولت، روستای ینگی قلعه بالا مرکز بخش قوشخانه شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی به شهر تبدیل و به عنوان شهر قوشخانه نامگذاری می شود.

ایجاد یک شهر جدید در استان اصفهان

بر اساس مصوبه دولت، روستاهای جوشقان قالی و شهرک وحدت از توابع دهستان جوشقان قالی بخش قمصر شهرستان کاشان با یکدیگر ادغام و به عنوان شهر جوشقان قالی شناخته می شود.

همچنین نام شهر جوشقان و کامو به کامو و چوگان تغییر می یابد.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز